Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 og da mener jeg ikke å snu seg... men å rulle bort over gulvet..mange ganger etterhverandre...... datteren min gjorde det på 4 mnd dagen sin
mai mammaen til to Skrevet 26. oktober 2006 #2 Skrevet 26. oktober 2006 da var min datter ganske likt ute.. hun lærte seg først å rulle fra mage til rygg(var ikke så glad i å ligge på magen..hehe) på 4 mnd kontrollen sa jeg at hun snudde seg fra mage til rygg..helt tilfeldig mente hs..men to dager etterpå rullet hun bortover gulvet.... nå er hun 5.5 mnd og er helet vill på rullingen....får skikkelig fart...prøver i herdes å krype og...men får det ikke til enda..
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2006 #4 Skrevet 26. oktober 2006 Det har mi alldri gjort.......... Hun er nå 8mnd og går langs kantene.
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 26. oktober 2006 #5 Skrevet 26. oktober 2006 min gutt snur seg fra rygg til mage hele tiden . er ikke så kjempe glad i å ligge på magen så etter 3-4min hyyyler han! snur han tilbake, og før jeg har snudd ryggen til ligger han på mage igjen! etter 30 min er han utslitt. men vil gjerne ligge på rygg-meeeen snur seg så fort seg snur meg bort!! tok det lang tid før deres barn skjønte hvordan de skulle komme seg tilbake selv?? hehe!! det er jo kos da at han er aktiv!!!! har vært sånn i 3 dager nå!! han har snudd seg fra mage til rygg et par ganger, men det har skjedd etter at han har fått overbalanse..og ikke bevisst.
mai mammaen til to Skrevet 26. oktober 2006 #6 Skrevet 26. oktober 2006 hehe... er jo ganske vittige de små.. datteren min la jeg ofte på magen..ville jo at hun skulle bli sterk i nakken osv.. men hun begynte ganske tidlig å snu seg tilbake til ryggen..kom nok av at hun ikke gadd ligge sånn... tok vel kanskje en to uker eller noe før hun snudde seg bevisst andre veien... er veldig morsomt når du ser de ruller bortover gulvet.
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 26. oktober 2006 #7 Skrevet 26. oktober 2006 ja det er kjempe morsomt når de begynner å bli aktive!!! for noen dager siden kunne jeg ta meg en dusj mens han lå under babygymmen. den tiden er over:)
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 26. oktober 2006 #8 Skrevet 26. oktober 2006 Kasper har aldri rulla. Snudde seg fra rygg til mage da han var 3mnd og mage til rygg da han var 5mnd men har aldri brukt det som å komme seg fram. Begynte heller å krype da han var 6mnd. Synes visst det var artigere sikkert. Nå går han lags borda og krabber overalt. Nå er han straks 9mnd.
lifa og Eline Skrevet 26. oktober 2006 #9 Skrevet 26. oktober 2006 Aldri. men Eline snudde seg fra rygg til mage når hun var akkurat 3,5 mnd. og krabbet når hun var 6,5 mnd. Er 8,5 mnd. nå og driver å prøve å stå uten støtte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå