Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 middag, som Hannah har vært med og plukket ut......til henne altså:-) Det er nå ris, kylling, gulrøtter, hvitløk, persille, tomat, brokkoli, persillerot og ananas i gryta som putrer på ovnen.......Håper hun liker det, ellers så sitter jeg her med en haug med glass til ingen nytte! Men kjenner jeg frøkna her rett, så går det ned på høykant:-)) Bon apetit Hannah;-))
Gummelillan Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 Hørtes godt ut! Kjøpte masse barnemat i Sverige i dag. Gleder meg til å se om Leonora blir et skikkelig matvrak hun også. Får vel plukke opp noen tips fra dere etterhvert om hvordan lage egen mat. Foreløpig har vi prøvd oss med grøt og banan. Og det var svært godt syntes hun tydeligvis ;-)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 25. oktober 2006 #3 Skrevet 25. oktober 2006 Takk! Fint med en ny oppskrift... Theodor stakkar har fått det samme til middag nesten hver dag siden vi var hos dere.... Blir nesten som gammeltanta mi som er på sykehjem... Hun har fått det for seg at det eneste hun tåler er ryvita med smør og fiskeboller i hvit saus. Det har stått på menyen hver dag i snart to år. Kaffe drikker hun bare når mamma er på besøk for det er bare hun som kan lage kaffe...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 25. oktober 2006 ......fniis....;-)) ............kanskje ikke såååå godt med fiskeboller i hvit saus hver dag i to år da!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå