Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #3 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg tar omega 3 selv (ammer), pluss at gutten mi får d-vitamin dråper..vi forsøkte med tran, men han brakk seg så mye at jeg ikke orket å tvinge det i han. Fungerer veldig godt med dråpene!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2006 #4 Skrevet 25. oktober 2006 Forde jenta mi blir hysterisk når hun får teften av tran, har forsøkt ALLE tenkelige OG U-tenkelige måter å få det i ho, men til ingen nytte. Men jeg vil at hun skal få i seg omega 3.
LivetErEnLek Skrevet 25. oktober 2006 #5 Skrevet 25. oktober 2006 Vi bruker eskimo med tuttifrutti smak. Smatter og koser seg med den. På utsiden av pakken står det at den skal brukes fra 1 år og oppover, men i pakningsvedlegget står det dosering fra 4 uker. Gir med sprøyte.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2006 #6 Skrevet 25. oktober 2006 Cath; D dråper er d-vitamin dråper. Det er IKKE det jeg er på jakt etter, det er OMEGA 3.............
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2006 #7 Skrevet 25. oktober 2006 Åh, hvor kjøper jeg slikt da? Apotek eller daglivarebutikk?
Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #8 Skrevet 25. oktober 2006 Beklager....svarte deg litt raskt...han får omega3 gjenom puppen..i og med at jeg tar det! :0)
Muffinsmamma Skrevet 25. oktober 2006 #10 Skrevet 25. oktober 2006 Til de er 6 mnd er det bare d-vitamin de mangler. Alt annet får de gjennom morsmelka. Jeg pröver å spise sunt og variert og tar tran selv.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2006 #11 Skrevet 25. oktober 2006 Vel, jenta mi får MME, og har fått MME siden fødselen. Helsesøster sier: Alle som AMMER må gi d-dråper og omega3 i tilegg, da det IKKE er nok i morsmelk. Alle som gir MME slipper å gi d-dråper og omega3 forde mme er tilsatt dette. Men nå er mitt barn så stort at mengden mme er på bare omlag 3,5 dl pr døgn, og hun trenger nå tilskuddd av OMEGA 3. Tror jeg kjøper Eskimo jeg.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. oktober 2006 #12 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg gir Eye Q til min lille frøken, flytende m/sitronsmak. Det er så lite sitron i den at det ikke er farlig ifbm evt sitrusallergi.Vi brukte litt tid på å venne henne til det, hun brakk seg også mye i starten, men nå glir det ned på høykant og hun synes det er godt:-)) Mange studier på EyeQ og barn og med gode resultater ifbm innlæring etc. Anbefaler den!
LivetErEnLek Skrevet 25. oktober 2006 #13 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg bruker Eye Q i kapsler til den eldste, men viste ikke at den fantes i flytende form. Takk for tipset, tror jeg jommen jeg skal prøve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå