Gå til innhold

Hva slags vinterdresser og vintersko har barna deres?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I år har gutten Skofus vintersko og Helly Hansen vinterdress.

Skrevet

Reima vinterdress og coop sine vintersko. Begge var best i test, og håper de innfrir forventningene. Reima vet jeg er bra for den har vi hatt før.

Skrevet

Her har vi troll dress og timberland vintersko. Var veldig fornøyd med de merkene i fjor, derfor ble det de samme i år.

Skrevet

Vi har Troll vinterdress og Kamik vintersko..! Superfornøyd med begge deler :-)

Skrevet

Reima tec vinterdress og Ecco vintersko (på grunn av anbefalinger fra fysoterapaut)

Skrevet

Reimatec vinterdress grunnet fantastisk passform og Viking gore-tex fordi de passet best til hans brede fot med høy vrist!

Skrevet

her er det sorel vintersko pga den praktiske inner skoen og mange anbefalinger . Vi har skogstad vinter dress og helly hansen.

Skrevet

Troll vinterdresse og viking goretex + et par superfit goretex. (fikk d ene paret av en vennine etter at vi hadde kjøpt, som ikke var brukt)

Skrevet

2 reima dresser. et par viking thermo sko og pony sympatex. Har og noen vanlige ekstra dresser.driver med pottetrening så det er kjekt å ha no ekstra!!

Skrevet

troll vinterdress, og geox vintersko. Er hittil kjempefornøyd med begge deler.

Skrevet

I år ble det Reimatec vinterdress og Coop sine vintersko og skofus som ekstra par, kjøpte skofus sine brukt da.

Hadde Troll i fjor, men synes han ble for kald i den.

Skrevet

Ticket to heaven dressen og Viking goretex

Skrevet

Samme som Fråsk, med de samme begrunnelsene.

Skrevet

Polarn och Pyret vinterdress og lua..Rådis skor, men ska in handla Soreli støvlar i tillægg.

Skrevet

Hun har reima dresser og ponni sympatec sko

Skrevet

Har reima dress og dock boot te lillemor

Skrevet

Poden har Ecco Gore Tex sko og Lassie (by Reima) vinterdress + en 2delt dress som jeg ikke husker navnet på i farta.. veldig fornøyd med dressene så langt iallfall - men tror ikke noen av dem er skikkelig vanntette da.. Men skoene er HELT suverene!! :o)

Skrevet

reflex vinterdress med avtagbart for og superfit goretex sko.

han er 13 mnd =) fornøyd så langt

Skrevet

skrev på feil dabatt jeg heh er på 1-2 jeg=)

Skrevet

Gutten har beaver bre-tex vinter sko, et annet bre-tex vintersko, og 2 par andre vintersko. 2 vinterdresser jeg ikke husker merket på. Begge de er med avtagbart ullfor.

Jenta har en lego vinter dress, barn og leker vinter dress, og en annen vinterdress jeg ikke husker navnet på, + at hun har en regndress med fleece for. Beaver bre-tex vintersko og 2 andre vintersko.

+ At de har 2 par cherrox hver.

Skrevet

Reflex vinterdress uten strikk i livet (viktig!!) og Ponny Sympatex vintersko. ..og et par cherroxer.

Skrevet

Ser at mange mener strikk i livet er styggedom. Personlig ser jeg at datteren min faktisk beveger seg litt mindre som en blanding av pingvin og hvetebolle når hun får på seg dress med strikk i livet.

Har Troll dress og Ecco gore-tex sko. Men det har dere kanskje fått med dere etter at jeg har hatt ett eget strålende innlegg hvor jeg lurer på om jeg har kjøpt feil dress.... Elsker Reima men fant bare dresser (med strikk i livet..)med usannsynlig sære farger.

Skrevet

Har kjöpt H&Ms vinterdress, den var best i test her i Sverige. Den fikk bedre karakter enn Reima tilogmed. Vinterstövlene er arvegods, vet ikke merket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...