Gå til innhold

Skravletråd *vil ha barn i magen min* og *viola27*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!!

Laget en ny tråd til oss jeg, den andre ble så lang :¤)

Nå er jeg sååå nyskjerrig, ikm i dag ikke sant?? Fortell fortell- er det skjedd noe? Testet? Symptomer? Hehe, blir litt revet med her!!

Hvrodan går det med deg ellers da? Spent selv også sikkert!

Her hos meg er alt bra, prøver å ikke tenke så mye på hele prøvingen nå når det er så evig lenge til neste ikm. Det første som skal skje er jo legebesøk på mandag, så jeg tenker mer på det. Håper bare at det ikke tar mange måneder med henvisning itl GU. Hadde jo vært typisk det!

Er på jobb nå, så jeg har ikke tid til mer for øyeblikket, vi får skrives!!

Lykke til da, oppdater meg så snart noe skjer...! Spent jeg!

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytte til jente med dårlig syn :¤)

Skrevet

Hehe.. nå er jeg med vet du!! Er ikke synet jeg er syk på, men man skulle vel nesten tro det..

Så bra du laget en ny tråd til oss =)

Joda hadde ikm den 25, har ikke fått mensen enda, men jeg er rimelig sikker på at jeg ikke er gravid deverre. Har bsolutt ingen symptomer..

Nå går jeg egentlig bare å venter på tr, håper å ikke ha så kjempe lang syklus!! Det hadde vært noe det! Har ikke testet enda heller, de blir for godt til å være sant =)

Skjønner at du ikke tenker så mye på prøving når dte er så lenge til ikm, men det skader jo ikke å fortsette. Man kan jo faktisk bli gravid uten mensen også, så det er ikke greit å vite hva som skjer inne der =)

Blir spennende med legebesøk på mandag da, du må holde meg oppdatert assa!! =)

Du får ha en kjempe fin helg også prates vi..

Skrevet

Hei hei!!

Nå er jeg utrolig spent på om det har skjedd noe hos deg! Har du planlagt når du skal teste hvis ikke tr kommer? Er ganske nervepirrende det der :¤) Hehe, du får oppdatere meg når du vet noe!

Legen i morgen ja, er litt spent nå merker jeg! Lurer på hva han gjør- om han setter i gang noen undersøkelser, eller om han sender meg rett videre til GU. Vet egentlig ikke helt hvor oppdatert han er på pco heller, det er iallfall sikkert som snus at jeg har lært maaange ganger mer om det her enn hos han!!

Og jeg prøver enda, jeg bare går ikke å teller dager så hysterisk, og tenker litt på andre ting innimellom... utrolig hvor hekta en blir på dette!! Men jeg merker jeg slapper mer av nå enn den første mnd jeg prøvte, og helldigvis for det! Husker jeg tenkte hvordan i all verden det kunne gå an å holde på i år etter år- jeg trodde jeg skulle bli sprø etter 14 dager! Men det roa seg etterhvert.

I dag skal jeg bare slappe av og kose meg. Eh.. kanskje litt vasking da, men det gjør liksom ikke så mye når jeg har hele dagen fri! Skal på middag til svigers i ettermiddag- det er herlig å bli servert av og til! Sambo er bortreist da, så det bliir jeg og svigerinnen min med familie.

Du får ha en fin søndag, så skal jeg krysse alt jeg har, og følge med her om du legger inn et resultat!!

Skrevet

Hei!

Nå har jeg testa og den var like negativ som alltid =( Deverre!

I dag har jeg en litt sånn kjip dag, vi har jo ikke akkurat vært prøvere lenge, så jeg burde ikke klage, men jeg har så sinnsykt lyst på barn! Og akkurat nå virker det som det er så sinnsykt langt frem i tid!!! Klarer bare ikke helt å se hvordan vi skal få det til =( Skulle ønske det bare skjedde meg med sånn som med alle andre rundt meg, de vet liksom ikke om det engang også plutselig er bare magen der!! Og jeg har ikke engang regelmessig mensen!

Den 25 var det en måned siden sist, men nå husker ikke jeg hvor regelmessig mensen er når man ikke går på piller, Vet du det??

Det er vel ikke vanlig å få det på dagen en måned etter når man ikke går på prevensjon?

Sorry ikke meningen å være sytete, ting er sikkert bedre i morgen..

Driver å lurer litt på å ta meg en pause fra hele bim, kanskje jeg tenker for mye på det. Det er jo ikke bra det heller..

Så spennende med legetime! Håper det ordner seg for deg!!

Du får holde meg oppdatert =)

Håper du har hatt en fin middag hos svigers =)

Ha en fin søndag!

Vi skrives

Skrevet

Hei!

Eh.. kjipt med negative tester! Men så lenge tr ikke er kommet, er det håp! Her er vi gravide til det motsatte er bevist!!

Den perfekte oppskriften på regelmessig syklus er 28 dager, men det er jo mange som har uregelmessige sykluser, eller lengre/ kortere enn det. Håper ikke du får slike kjipe laaange sykluser da!

Forstår godt du er frustrert jeg! Og jeg forstår det med bimpause også. Prøver selv å ikke henge altfor mye her inne. Merker jeg blir hekta.

Var hos legen i går, han skulle sende henvisning til GU. Kjente jeg fikk meg en liten vekker når jeg så han hadde skrevet "infertilitet" på blodprøvearket... ble liksom så alvorlig... Menmen, jeg må bare ikke ta det så alvorlig! Er jo glad for at det skjer noe!

Du får ha ei fin uke, jeg reiser bort noen dager, så det tar nok litt tid før jeg dukker opp her igjen! Gleder meg til å se hvordan det har gått med deg!!

Skrevet

Hi hei, lenge siden sist! Har ikke vært her inne på en stund selv jeg =)

I dag er jeg ikke like negativ, hadde en dårlig dag

Du har vært hos legen ja, hvordan var det?

Får håpe det ikke blir så lang ventetid til du skal til gyn.

Skjønner at du fikk deg en liten vekker, men det er nok lurt som du sier å ikke ta det så alvorlig! Og det er jo helt klart positivt at det skjer noe =)

Tr har fortsatt ikke kommet, så det er jo som du sier: man er gravid til det motsatte er bevist! Jeg har ingen symtomer og føler meg akkurat som vanlig. Testet vel for en uke siden, men nå har jeg ikke flere tester så jeg får smøre meg med tålmodighet till pakken fra billigtester kommer . Hehe

Hvis det er sånn at jeg ikke er gravid, håper jeg at tr har tenkt til å komme snart. For nå egynner denne syklusen å bli litt lang..

Hehe.. da er vi to da som prøver å ikke bli helt hekta på dette her. Jeg har en liten regel om å skippe alle de negative overskriftene her inne og heller konsentrere meg om de positive! Jeg vet jo alerede nok negativt om PCOS. Også prøver jeg å konsentrere meg om litt annet enn babylaging også

Er det ellers noe nytt med deg?

Skrevet

Heisann!!

Nå var det lenge siden ja! Jeg har vært bortreist noen dager, men nå er jeg bækk in bisniss!

Lurer på om det kanskje snart er el- tid hos meg, så nå begynner jeg så smått å bli litt mer ivrig her! Jeg er faktisk på dag 27 i syklusen nå, så dersom jeg hadde vært "normal" så¨hadde det vært ikm i morgen...haha! Spent på hvor lang denne syklusen har tenkt å bli, håper det ikke drar ut så lenge som sist gang!

Henvsining til gyn er sendt, så jeg håper det ikke drar så veldig ut med det heller. Kunne tenkt meg litt fortgang i sakene nå! Når jeg teller etter så er det faktisk 6 mnd. siden jeg startet prøvningen nå. Ikke at det er sååå veldig lenge, men du vet..

Hvordan går det med deg da, ingen tr ennå så vidt jeg har forstått?? Hvor lang er syklusen blitt nå? Skulle tro det skjer noe snart, håper hvertfall det. Eller ikke skje noe...!!

Du får ha ei fin helg, spendt på å høre hvordan det går med deg! Ganske nervepirrende det der!

Skrevet

Hei på deg!!

Ja nå var det lenge siden.. Har ikke vært her på en stund jeg heller, driver og pusser opp for tiden..

Oi så spennende at du nærmer deg el!! Da er det bare å kjøre på =)

Ja denne syklusen er en rar greie! Jeg har fortsatt ikke fått mensen. Derfor har jeg ikke endret til 2 pp heller. Hvordan gjør du det der?

Er ganske fornøyd i dag da, for jeg har så innmari vondt i brystvortende! Og det har jeg bare hatt en gang før og det var under forrige mensen. Så da regner jeg med at det er et godt tegn! Enten det er mensen eller kanskje en liten spire! Det hadde jo vært knall!!!! =) Så du for krysse fingrene for meg, jeg gjør allerede det for deg =)=) hehe

Så bra at henvisningen er sendt! Da skjer det ihvertfall noe, får håpe du ikke må vente lenge da!!!

Du må ha masse lykke til med el også satser vi på at den sitter denne pp!!

Hvordan går det med deg ellers?

Skrevet

Heisann!!

Nå var tråden kommet aaaltfor langt ned på siden! Ser ut som vi ikke er her så veldig ofte noen av oss lengre... Men det ser jeg egentlig på som bra. Blir altfor hekta og avhengig av å være her hele tiden.

Går fint med meg, har fri i dag og har nå vasket det meste av huset!! Synes jeg er kjempeflink, men det trengtes veldig! Godt med en fridag og få gjort litt fra morgenen av. Er mye mer effektiv da.

Ellers så tror jeg det er el- tider nå, dersom syklusen skal bli akkurat lik som sist, så har jeg el i dag. (14 dager til jeg fikk tr.) Håper jo ikke denne syklusen blir sålang da, men jeg vet jo aldri. Har begynt med ømme pupper, det har jeg hatt de siste to ukene av alle pp. Så nå har vi hatt sex minst hver annen dag siden forrige onsdag, så jeg mener at det skal være muligheter... håpehåpe... Jeg har forresten fått innkalling til gyn, skal inn i desember. Hadde jo vært flott å slippe det pga at jeg greide det uten!!

Hvordan går det med deg da? Fremdeles venting? Vet hvordan det er! Gørrkjipt! Du får holde meg oppdatert hvis det skjer noe! Håper det er en spire som er årsaken! Dersom du skal endre nicket ditt så går du inn på "din egen side" - det du får opp først når du logger inn. Så går du på "brukerinformasjon", da får du opp alle opplysningene du har lagt inn. Da er det bare å endre og lagre, så er det gjort.

Ser at jeg er visst pratesyk i dag!! Får vaske litt videre tror jeg, du må ha ei kjempegod helg, og så krysser jeg fingrene for at du er gravid!!

Skrevet

Jaja... som du ser av nicket, så kom tr i dag... Forstår lite og ingenting jeg, denne syklusen ble "bare" 37 dager??! Forrige 51. Jaja, er jo en bra ting med kortere syklus når jeg ikke var gravid likevel. Men det er innmari vrient å pønske ut når el er når jeg ikke har peiling! Ærk..

Menmen, da blir det gyn på meg. Vet ikke om jeg skrev i den forrige at jeg har fått innkalling i des?

I dag har jeg vært ute og handlet meg adventstake, var ganske fin faktisk. Er mange jeg ikke liker... Blir koselig med førjulstiden. Har startet med julepresangene også for å ikke måtte stresse sånn rett før jul.

Hvordan går det med deg da? Likt som tidligere? Ikke noe tegn til tr? Kanskje du må ta en øøørliten test snart? Eller driver du å tester? Spent på dine vegne jeg..

Skrevet

Heihei!!

Sorry for at jeg har vært så lite tilstede i det siste, men driver å pusser opp og det tar sååå mye tid! Begynner å nærme oss slutten nå da og det er veldig deilig!

Hvordan dtår det til med deg? Så bra at denne syklusen ble så kort da. ikke noe er jo bedre enn det! Men det der å finne el er jo ikke så lett da!!

Ja hvilken dato skulle du til gyn?? Blir spennende assa!

Som du ser på nicket mitt også, så har jeg fått mensen! Er hoppende glad! Fikk den på mandag, HELT AV MEG SELV =)=) hehe

Merker at jeg er på slutten av den i dag, så nå er det snart bare å sette igang =) Er så utrolig deilig at den bare kom!! Merka jo en god stund at det var ett eller annet på gang! =) Så nå er jeg i min andre pp og håper at dette skal bli vår måned! Hvis det ikke har skjedd noe til januar får jeg begynne på pergo! Og da satser vi på at det klaffer! Men det hadde jo vært kjempe moro å få det til uten og før den tid da!! hehe..

Uansett er dette et skritt i riktig retning for meg..

Adventsstake ja, det er mye glorete greier.. helt enig med deg der!

Ååå.. begynner å glede meg veldig til jul jeg!! Er ikke lenge igjen assa =) Jeg har faktisk blitt ferdig med 6 julegaver jeg og, så det er veldig deilig! Det stresse er det verste med jula!!

Men du får ha en fin søndag også skrives vi =)

Skrevet

Heisann!!

Så flott at du fikk tr "allerede"da! Jeg fikk også tr den mandagen, så nå ligger vi likt! Blir spennende å se hvem som blir først neste gang- eller ikke får i det hele :¤) Etter "vanlige folks" sykluser så blir jo det el på mandag, men det går nok noen uker til her i gården iallfall... Hvor mange uker ble denne syklusen din?

Jeg skal til gyn midten av des, tror det var 13 eller 14. eller noe sånt. Blir veldig spennende! Og så har jeg vært hos akupunktør! Det har jeg aldri prøvd før, så det var litt spennende! Var en merkelig følelese i kroppen når han traff punktene. Kjente at det jobbet godt i kroppen når de sto inne. Har god tro på at det kan ha effekt, så jeg satser på enda kortere syklus denne gang dersom jeg ikke blir gravid. Han virka veldig seriøs han akupunktøren, og jeg fikk han anbefalt av flere andre.

Pusser dere opp hele huset/ leiligheten? Det er mye arbeid, men skikkelig kjekt når det er ferdig og dere har gjort det selv!

Jeg skal ha noen venninner på besøk i kveld, og jeg kjenner det blir vanskeligere og vanskeligere å ikke si noe om hva jeg driver med! Jeg har mange venninner som jeg har et veldig nært forhold til- vi snakker om ALT, og går ganske i dybden på ting. Så jeg har vært på nippet til å si det flere ganger, og jeg har ikke tall på alle løgnene jeg har servert!! Det er to som vet. Og selvsagt mine foreldre og søsteren min. Vi har også veldig nært forhold, og snakker om alt uten noe pes. Og mor og far gleder seg sånn til å bli besteforeldre... Ville så gjerne gledet dem med det! Hva tenker du om dette? Sier du det folk, eller holder du det hemmelig? Vet ikke helt hva som er "normalt" jeg... Samboeren min har ikke sagt det til noen, men han er men mer "lukka" person enn meg, og de snakker ikke om sånt i hans gjeng eller i familien. Huttetu, kunne aldri sagt det til svigers iallfall!!

Oi, dette ble visst mye! Rart med det, når jeg først slipper "skravla" løs, så greier jeg ikke stoppe! Sånn er jeg nok face to face også...

Ha en fin uke da, og lykke til med resten av oppussinga! Forresten- hvor i landet var det nå du bodde?? Glemsk- ja...

Skrevet

Hei!

Ja var ikke det bra eller? Er kjempe fornøyd med det =) Håper på at mensen kommer rundt den 20ende denne måneden også

Så skikkelig lyst på denne ppen her, men så har jeg fått betennelse i skulderen og fått kortison sprøyter og fikk beskjed av legen at vi ikke kan prøve denne måneden her.. Kjipt da! Men men, vi har jo ikke dårlig tid heller =) Og i januar begynner jeg jo på pergo.. =) Så da håper jeg vi får det til, hadde egentlig lyst å prøve denne mnd på egenhånd, men men sånn gikk det ikke...

Åssen går det med deg/dere? Akupunktør ja, det har jeg lurt litt på å prøve å, men vi er jo ganske ferske i prosessen. Syns jeg skylder meg selv å bli litt kjent med denne kroppen og syklusen før jeg gir helt opp..

Men var det bra eller?

Nei vi pusser ikke opp hele leiigheten, bare badet, men vi har pusset opp alt det andre! Så nå begynner det å hjelpe.. =)

Åssen bor dere? leilighet eller hus? Pusset opp mye dere og?

Ja, det der med å ikke kunne fortelle venninner og familie noe som er så viktig for en , er ikke lett, syns faktisk dte er kjempe vanskelig og har vært sååå nære såå mange ganger. Men jeg og samboeren har en avtale om å ikek fortelle det til flere. Fordi han mener at jeg kommer til å stresse mer og få et voldsomt press på meg. Noe jeg tror han har helt rett i. Samtidig som vi ikke vet hvor alvorlig dennen pcosen er heller.. Men jeg har fortalt det til en god venninne, for jeg var helt nødt til å åpne meg til noen andre en kjæresten også.Er nødt til å kunne prate med noen om det av og til, hvis ikke hadde jeg blitt smågal!

Men så prøver jeg og holde det inne for resten, selvom det ikke er lett, men det er nok det lureste!

Bor i akershus jeg, trives godt her!

Lykke til hos gyn, er spent på å høre om det assa!! Og hvordan har det gått denne el???

skulle gjerne skrevet mer, men skulderen min orker ikke mer, så dette ble en litt rar tekst, men men =)

Ha en fin mandag

Skrevet

Hei!!

Hvordan går det med deg? Kjipt at dere ikke kunne prøve denne pp da! Men det kommer alltid nye sjanser...

Her går det bra, jeg er sånn ca midt i syklusen nå. Fikk en plutselig innskytelse her en dag om jeg kunne være gravid- forrige tr var så rar, varte kort og ikke spottet jeg først som jeg pleier. Så jeg fikk plutselig for meg at jeg skulle teste. Og faktisk så fikk jeg en positiv test... Veeeldig svak, men positiv. ( de sier jo at en strek er en strek..) Tok en ny dagen etter som var negativ som bare det, og jeg har sjekket igjen og fikk enda en negativ. Så nå har jeg altså erfart at en strek ikke trenger å være en strek. Kjipt. Hadde et lite håp en stund der!!

Skal til gyn på torsdag, er veldig spent på det! Og ellers så går jeg til akupunktur, og er superspent på hvordan denne syklusen blir! Kjenner at det jobber godt i kroppen etter at jeg har vært der.

Akershus ja, stemmer det, jeg husker nå! Vi bor i enebolig, og vi har pusset opp ganske mye av det. driver på ennå med både loft og kjeller. Så det er en del arbeid! Men jeg trives godt.

Hvordan går det med skulderen da? Håper den kommer seg, du må ikke slite deg ut på oppussing! Og like før jul... Koselig med jul, håper bare det blir litt bedre vær her snart... Har regnet og blåst feler måneder i strekk nå. Jeg vil ha frost og snø!!

Du får ha det bra så lenge, så prates vi etterhvert!

Klem fra

Skrevet

Hei på deg!

ÅSSEN HAR DET GÅTT HOS GYN???

Nei nå er det jammen lenge siden. Håper alt er bra med deg?

Vet du.. nå fikk jeg helt hjertestopp, trodde du var gravid jeg nå, før jeg leste videre! Det hadde jo vært så koselig om det hadde klaffa for dere =) Men da er det bare å satse på neste måned. Så en strek kan altså være feil, hmm.. kjipe greier! Har du testa noe mer, kan jo hende du har en spire på vei selvom det viser neg. =)

Jeg er ganske så fornøyd i dag for jeg har fått mensen! Og det er tredje måneden, også er det veldig regelmessig også! Er hoppende glad for det, da blir det liksom litt lettere i forhold til el og sånn.. Kjøpte meg persona (hvis du vet hva det er) etter at jeg slutta på pillen for ett år siden, hehe har ikke hatt bruk for den før nå, eller jeg har ikke hatt regelmessig mensen før nå heter det vel. Så det blir spennende å prøve ut den, den skal jo si meg når jeg har el.. eller når man ikke/eller bør ha sex for å å enten ikke bli gravid eller å nettopp bli gravid! Gleder meg til å prøve den ut. Nå nærmer jo faktisk januar seg og da har jeg fått beskjed om at jeg kan begynne på pergo om jeg vil og det går jeg helt klart for, vil ikke vente noe lenger en jeg må =) Er veldig ivrig!

(foresten så fikk jeg beskjed fra legen at det ikke var noen fare å prøve på å få barn selvom jeg fikk de kortison sprøytene, det fikk jeg vite den siste dagen av el da.. hehe)

Ja nå går det mot jul. sprøtt ass, har ikke mye julestemning her men.. Ikke oppe hos dere heller som jeg skjønner?? Er heldigvis ferdig med julegavene da, altså bortsett fra til samboeren, det er skikkelig vanskelig i år.. Prøver å tenke ut noe lurt. åssen ligger du an med gavene?

Nå går det heldigvis mye bedre med skulderen, er nesten helt bra =)

Er det ellers noe nytt med dere??

Skrives =)

Skrevet

Hei!!

Det gikk fint hos gyn! Jeg fikk pergo, og så tok han innvendig ultralyd- og alt så bra ut! Juhu!! Han kunne se et egg som drev å modnet, han regnet ut at det kom til å slippes i søn/mand, så nå har vi drevet hænkypænky hele helga! Så det blir ikm ca nyttårsaften det! Fantastisk å få se at det fungerer som det skal- skrekken var jo at det var helt tett og at jeg aldri hadde sjans til å få barn. Ikke at jeg egentlig trodde det, men det lå jo og lurte... Så det var skikkelig lettelse at alt var i orden.

Han mente jeg kunne greie det uten pergo også, men det vil jo få litt mer styr på syklusen. Hadde jo vært flott å greie det denne pp da, og slippe hele pergoen!

Men nok om meg! Så bra at du har stabile sykluser nå. Er noe dritt å ikke vite hva en kan forholde seg til. Får satse på at det går denne mnd da, så slipper du hele pergoen!

Her på denne kanten av landet er det faktisk blitt litt mer vinter de siste dagene!! Jippi- er herlig med frisk og kald luft. Er like rundt 0 grader, og snøen kan vi bare drømme om, men det er bedre enn 12 grader og regn og storm. Og nå har jeg akkurat pynta juletreet. Er egentlig litt tidlig synes jeg, men jeg liker så godt å få ting gjort i stedet for å ha det hengende over meg. Ble jo koselig da! Med julemusikk på stereoen... Nå er det bare et par presanger igjen og litt (eh..mye..) vasking, så kan det bli jul! Tenkte jeg skulle få laget en dørkrans også i kveld, må ut å hente granbar i mørket.

Du får ha det godt så lenge, så snakkes vi!

Skrevet

Hei!

Så utrolig koselig å høre, det er jo kjempe nyheter da! Veldig glad på deres vegne!! =) Også at han så et som drev å modnet også da... =)

Krysser fingrene for det egget!! hehe

Skjønner veldig godt at du er letta!!

Er faktisk veldig letta selv jeg, vi er litt på lik tankegang, for gyn mente jo også at vi kunne greie det uten pergo. Men jeg tror ikke jeg vil vente noe lenger enn jeg må. Det vil vel neppe dere heller? Men jeg skjønner hva du mener, det hadde vært moro å få det til uten ja..

PYNTE JULETREET?? det var da veldig tidlig, pleier å gjøre det lille julaften vi =) Men men, er jo veldig hyggelig å ha det i hus da!! Også lukter det jo så godt, det hadde kanskje jeg fått litt julestemning av og =) Her har det også blitt litt kaldere vær, det ligger faktisk på -4. Passer bedre det når det bare er 6 dager til jul! Sprøtt å tenke på assa!

Så flink du er som lager krans, det er ikke dårlig =)

Jaja dere får kose dere i kulda!! (hehe ikke akkurat noen kjempe kulde menmen) Også krysser jeg fingrene for dere!!

GOD JUL =)

Skrevet

Hehe, jeg veeet det er tidlig!! Synes egentlig det selv også, og da jueg var liten pynta vi det alltid på lille julaften. Men nå ser jeg at folk begynner tidligere her i strøket, er mange hus det glitrer i rundtomkring. Og så er det så godt å få det gjort, jeg synes egentlig at det er en drittjobb selv om det er koselig...

Men åååå så koselig det ble i stua!!

Jeg er helt enig, jeg skal begynne på pergo så fort jeg kan! Det blir fra neste tr. Det blir jo en stund til da, siden jeg blir gravid denne pp... Jeg ser liksom ikke vitsen av å kave i mange mnd for å "greie det selv" når det er hjelp å få. Blir utrolig spennende å se hvordan det virker på oss! Men det var sant, vi blir jo gravide før det, så det får vi jo ikke vite... Når var det egentlig dere begynte prøvingen? Jeg begynte i mai- det er faktisk 7 mnd siden! (måtte telle på fingrene nå..)

Å, i går ble det voldtekt her i gården, sambo var sååå trøtt, ville bare sove, men jeg visste hva jeg ville ha, og tok det like vel! Han skulle reise bort i dag, så jeg var liksom nødt til å få påfyll for å være sikker i tilfelle el ikke var helt over. Jeg har ikke fortalt at jeg vet at el er nå nemlig, fordi jeg er redd han får prestasjonsangst eller at han skal tro at det bare er derfor jeg vil ha sex (eh..) Han er liksom ikke typen til å snakke så veldig mye om detaljer om akkurat dette! Så da bare ordner jeg opp selv- like greit!

Merker jeg blir mer aktiv her inne nå når det endelig nærmer seg ikm- og heldigvis blir ikke denne pp så vanvittig lang.

prates!

Skrevet

Hei igjen!

Ja det er sant det, jeg er ikke så gira på å pynte juletreet selv jeg. Er oppvokst med at mamma og pappa pynta det lille julaften etter at vi hadde lagt oss. Også husker jeg at vi gledet oss sånn til å stå opp på julaften å se på treet. Så akkurat det der med å pynte treet har jeg ikke noe forhold til. Men samboeren syns at det er kjempe koselig, så jeg prøver å ikke skuffe han da.. Hehe. Tror vi kommer til å stete opp treet i morgen, blir hyggelig da. Er veldig glad i lukta av juletree i stua jeg da, det lukter skikkelig jul =)

Det er sant det der, vi kommer jo aldri til å vite hvordan pergo funker, for vi blir jo gravide nå vi..

Jeg har hatt en merkelig mensen denne gangen. Jeg fikk det på søndag og på onsdag var det helt over. Skjønner ingenting jeg, det fikk liksom ikke begynt før det slutta. Men det var jo mensen, så ikke vet jeg assa.Hørtes ikke det rart ut? Hva tror du?

Hehe.. voldtekt ja, da snakker vi! Er nok lurt å ikke fortelle noe om el, det gjør ikke jeg heller. For det blir liksom ikke helt det samme, også blir det rett og slett litt unaturlig.. Litt sånn "vi har sex bare for at vi må" Blir litt rart liksom..Det er nok best at vi ordner opp selv =)

Jaja vi skrives Viola! Og hvis vi ikke prates før jul, så får du ha en riktig GOD JUL OG ET GODT NYTTÅR! Også må du/dere kose dere masse!!! Også håper vi at 2007 er året vi begge er på tjukka! Og at vi kanskje får julegaven vi drømmer om =)

Skrevet

Heisann, og god jul! (litt sent kanskje men..)

Er bare innom sånn litt imellom juleselskaper og spising! Håper du har det fint i jula og får god tig til å lage baby! Jeg går bare og venter i spenning på nyttårsafta, da skal jeg teste hihi..!! Utrolig hvor sakte dagene går- men på samme tid så går det jo fort også...Kan ikke helt bli enig med meg selv.

Har handla inn tester, så de ligge klare. Fant ut at jeg måtte ha cb, siden de visstnok kan slå ut 3 dager før ikm. Jeg tester jo dagen før ikm. ikm kan jo være lørd- sønd- mand, så da satser jeg på siste dagen for å være sikker. Jeg har null symptomer, utenom litt mensmurringer og ømme pupper. Men det har jeg alltid når det nærmer seg ikm. Så vi får se!!

Du må ha en fin romjulsuke og godt nyttår hvis vi ikke skrives før det!!

Juleklem fra

Skrevet

Heihei!!

Å så spennedene å høre om testingen din, håper du deler resultatet snart!! Jeg bare krysser fingrene for deg!!!

Jeg stoler også mest på CB, vet ikke helt hvorfor men..

Du trenger jo ikke ha noen symptomer, du kan fortsatt være gravid!!

Så spennende assa!!

Jeg er helt i hundre i dag, for vet du hva?

Jeg pleier aldri å ta sånne el tester, for jeg er så redd for at jeg aldri skal få en postiv en, og da blir jeg bare stressa! Menn i går tok jeg en og gjett om den var positiv! Ble så utrolig glad!!!! Det skjer liksom ikke meg. Også bruker jeg sånn persona monitor fra unipath (de samme som lager CB) Det fungerer sånn at man tar tisseprøver forskjellige dager i syklusen. Også har man grønne dager = kjør på. Også røde dager = Ikke ha sex/ha sex stor risiko for å bli gravid og gule dager som betyr testing! Det er den første måneden jeg prøver den nå, og den fungerer helt utmerket! Og i dag viste den jammen meg el tegnet også!! Så vi har jo stått på som kaniner!!! Håper virkelig det klaffer nå, hadde vært så moro å få det til rett før vi skal begynne på pergo!! =)

Ja, vi får krysse fingrene for hverandre!!

Også må du ha et RIKTIG GODT NYTTÅR!!!!

Er veldig spent!!!!! =)

Skrevet

Heei!!

Testa negativt med cb i dag...:¤(. Har spotta litt siden i går, og det kjennes ut som mensen er på vei. Regner med å stige inn i 6pp i løpet av dagen. Kjipt, men jeg merker jeg liksom begynner å bli vant til det nå. Da blir det iallfall en del vin i kveld!! Må nok ha litt paracet også, kjenner det kommer til å merkes i magen! Æsj...

Da jeg begynte å kikke her inne da jeg begynte prøveingen, så jeg noen av de som da hadde prøvd i 5-6 pp- syntes det hørtes ueeeendelig lenge ut!! Nå har jeg holdt på like lenge selv, og sannsynligvis enda lenger siden mine pp er ganske lange. Går inn i min 9. måned som prøver om ikke lenge.

Så nå blir det pergo! Blir spennende å se hvordan jeg reagerer på det. Blir fantastisk å kunne regne en pp for en måned! Håper inderlig jeg slipper mange omganger...

Så gøy at du har funnet el!! Da er det bare å kjøre på. Lurer på om jeg skal kjøpe el- tester, er ikke helt sikker. Må fundere litt over saken. Er redd for å bli for opphengt.Er kjempebra at du har kommet inn i en regelmessig og ikke for lang syklus, og el er der- du er snart gravid du! Håper virkelig det treffer for deg denne pp!

Skal du noe gøy i kveld da? Jeg skal til en venninne, sambo er bortreist med jobben. Så jeg går alene. Blir koselig, med gode gamle venninner. Pinnekjøtt til middag- nam!! Regner med at du ikke liker det siden du er østlending?? Hehe, litt fordomsfull her, men jeg er liksom vant til at de fleste østlendinger ikke liker pinnekjøtt!

Du får ha en kjempefin kveld, og et godtnytt år!!

Skrevet

Hei og god kveld =)

Hvordan står det til med deg?

Utrolig kjipt at du testa neg, hadde skikkelig troa på at det skulle klaffe for deg denne ppen. Pergo ja, det blir jo flott og endelig begynne på det!! Og da har du jo virkelig gode sjanser =)

Hvordan er det med syklusene dine nå? Når skal du begyne på pergo?

Jeg har ikm den 17 januar! Og vet du, denne gangen har jeg en skikkelig gooood føelse! Symptomene er svimmel, rar følse i magen og litt ømme pupper. (men det hadde jeg ved el også, så jeg vet ikke jeg)

Bare håper det er noe med den gode følsen! Er testen negativ så blir det pergo neste pp! Men jeg håper jo at jeg slipper det!

Jeg sier bare takk og lov for den persona-monitoren altså, så utrolid digg å vite akkurat når jeg har el. Sånn sett blir dette den første ppen hvor jeg faktisk vet at jeg har el. Det har aldri skjedd før.

Og du når det gjedler pinnekjøtt, så er faktisk det noe av det beste jeg vet! Vi pleier å ha det på nyttårsaften og i år lagde jeg og svigerinna mi det. Gikk jo kjempe bra, veldig enkelt da, det gjør seg jo faktisk selv. Bortsett fra kålrabistappa da =) Var ihvertfall kjmepe godt!

Jaja Viola du får ha en fin kveld =)

Skrevet

Hei!

Ja nå er jeg på pergo! Utrolig spennende å se hvilken innvirkning det har på el og ikm! Er på fjerde dagen nå, så i morgen tar jeg siste tbl. Har liksom gått og kjent etter symptomer, men jeg tror ikke jeg har hatt noe spesielt ennå hvertfall. Eneste er at slutten av tr nå oppførte seg litt annerledes enn vanlig. Det hadde sikkert med pergoen å gjøre. Litt greit å merke på kroppen at jeg tar noe også, har liksom litt mer tro på det da! (selv om jeg vet at det ikke er sånn det virker...)

Er i tvil om jeg skal kjøpe meg el-tester... Jeg er så redd for å bli for opphengt i det- men det er jeg jo fra før... Og så skal jeg innrømme at jeg er litt kjip på pengene... Syns det går nok til tester allerede! Hehe, tror jeg satser på å leve i uvisse. Og nå skal jo kanskje sambo reise bort midt i det jeg tror er el peerioden, så jeg vil ikke ha den nedturen med å få positiv test når han er laaangt vekke. Kan liksom ikke ordnes over telefon heller dette...

Blir spennende med deg nå!! 17. er ikke lenge til. Jeg skal krysse fingre og tenke på deg :) Nå er det snart vår tur! Hadde vært gøy om dere fikk det til uten pergo! Jeg satser på klaff på første pergo.

Nei, nå må jeg gjøre noe fornuftig her, husarbeid er noe dritt når det ikke blir gjort! Er så mye som er viktigere !!

Gog helg da, så snakkes vi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...