Candy girrrl Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 For da funker IKKE vanlig ammeinnlegg. Been there.. Klipp en nyfødtbleie i to og putt i bh`en. Og bonusen er en mann som går å gliser fra øre til øre ;o)
selfangerkjerringa Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 Hehe... Tror nok egentlig mannen min har nok å le av om jeg ikke skulle gå rundt med bleier i bh'n i tillegg....
Candy girrrl Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2006 Størrelsen jeg tenker på da ) Mitt alternativ var i så fall et håndkle i bh`en. Det tar seg ikke like bra ut )
selfangerkjerringa Skrevet 25. oktober 2006 #4 Skrevet 25. oktober 2006 hehe, jeg går vanligvis rundt med en E-cup, og får gjerne F når jeg ammer. Må da være stort nok det, eller hva? Men takk for tipset! Jeg hadde enorme mengder melk sist, det rant og rant, det var stappfullt selv om jeg pumpa og ungen spiste som bare det. Heldigvis stabiliserte det seg etter en måneds tid Jeg hadde lyst til å levere melk på sykehuset, men siden jeg tar medisiner var det fy-fy å bruke melka mi... jaja, jeg fylte frysern litt ihvert fall
Candy girrrl Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 25. oktober 2006 Oi, ja det var langt ut i alfabetet.. ;o) Ja heldigvis stabliserer det seg. Jeg kunne ikke gå ut blant folk på 2-3 uke. Genseren var klissa våt. Vurderte også å levere til sykehuset. Men hadde ikke ork til å sterilisere pumpen grundig hver gang jeg måtte lette på trykket. Litt latskap, men men.. var førstegangs og sliten av overproduksjon.
¤mamma¤ Skrevet 25. oktober 2006 #6 Skrevet 25. oktober 2006 Åhh, hjelp, jeg håper jeg slipper overproduksjon! Jeg har gått fra 70E fra før av, til 70G nå....!!!! Det er hvertfall langt ned i alfabetet:( Har ikke behov for å stuffe bh`en med bleier, men må man, så må man!
selfangerkjerringa Skrevet 25. oktober 2006 #7 Skrevet 25. oktober 2006 Heldigvis, en slags mager trøst for oss "stor-brystede" jenter - så har størrelsen på brystene INGENTING med evnen til å produsere melk å gjøre JM på min forrige helsestasjon fortalte at deres største melkeprodusent hadde en A-cup, hehe Så selv om du har en G-cup så kan du slippe unna med helt grei moderat melkeproduksjon, og minimal lekkasje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå