Gå til innhold

dere suppespisere..


2SmåTroll

Anbefalte innlegg

jeg må si jeg sliter litt med å forstå at dere vil gjennom den dietten der. Det hadde aldri i verden jeg klart. Hvor lenge går dere på den? Er det ikke lett og sprekke skikkelig når det er så "ensformig"

 

Klart man går ned av og spise det, men hva skjer når man er ferdig med suppedietten? er man da flink nok til og leve helt anderledes med et sunt kosthold? Det er jo ikke gjort på en dag det. Har hørt at det tar ca 3 mnd før et nytt kosthold er innarbeidet. Det tar tid og er mye jobb.

 

Jeg håper bare dere som går på dietten klarer det, er motivert nok og ikke sprekker. Og ikke mister motet hvis noen kilo kommer på når dietten er over.

 

Stå på jenter.

 

men er virkelig glad for at det ikke er meg som går på dietten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei på deg slankern:)

 

eg e no i min andre uke med suppe og grønt...går helt greit...hadde en dag opphold med vanlig matspising etter 1 uke og det fungerer helt fint for meg iallefall:)

eg måååååååååå ned i vekt for vi skal muligens ta ivf og da må bmi`en ned....så eg har noe som fungerer som ei "gulrot"for å klare dette,dessuten så har min elskede lovd meg at når eg kommer ned til den vekta eg skal ha(85kg) så får eg 10.000 kr av han til å shoppe nye klær:)))))))))))))))))))

er sååååååååååååå bortskjemt...hihi:)

stor klem fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også problmer med den dietten, egentlig alle former for dietter. Det er flere grunner til det:

 

Jeg synes det er vanskelig å skulle kombinere dette med et familieliv, skulle jeg spise noe helt annet en resten av familien - hvilket signal sender jeg da til barna mine? Nå må jeg si at jeg har strevd med mat noen år, og jeg er redd jeg skal overføre disse problemene til barna mine.

 

Det andre er at når man går ned mer enn 0,5-1kg i uken, mister man like mye muskler som fett. Når man får mindre muskler, minsker forbrenningen, og man går dermed mye lettere opp igjen.

 

Men jeg skjønner godt at det er deilig å kvitte seg med så mange kilo på kort tid - håper at det varer også! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...