lille-my *mor til Agnes* Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 Vår datter ble født for åtte dager siden. Vi bor i 4.etasje (uten heis), jeg har sting som gjør noe s.... vondt, vognen står fortsatt her oppe og jeg klarer ikke ta den ned alle trappene. Skulle så gjerne vært på butikken som ligger 50 meter nede i gaten; kan jeg ta med min lille elskling i Baby Bjørn på den vesle turen eller kan det skade ryggen hennes?
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 Nei,det tar ingen skade....pass på å støtte hodet hennes med hånden din når du går så ordner dette seg! Kle på henne godt,for det er vel ikke mer enn en 10-15 minutters tur ikke sant??
lille-my *mor til Agnes* Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2006 Nei, det er bare en kort tur! Tusen takk for at du tok deg td til å svare ))
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 25. oktober 2006 #4 Skrevet 25. oktober 2006 Fysioterapeuten vi går til sa det ikke var anbefalt å bruke det før 4 mnd. Men de er sier sikkert litt forskjellig. Jeg ville ikke tatt henne i i babybjørn, når hun bare er 8 dager. Sikkert ikke det svaret du ville høre, men... Du kan ikke få noen til å hjelpe deg ned med vogna da?
monztah Skrevet 25. oktober 2006 #5 Skrevet 25. oktober 2006 Kanskje en sånn "ny" baby ville hatt det bedre i en slynge/sjal? (Har ikke prøvd selv, bare sett nyfødte babyer oppi slike, det ser godt ut ;-).
så var vi 4 Skrevet 25. oktober 2006 #6 Skrevet 25. oktober 2006 Gratulerer med babyen! Har akkurat begynt å bruke bæresele til Martin, synes ikke den har vært stabil nok til å ville utsette rygg og nakke for det. En gang skader nok sikkert ikke for det, og det blir jo ikke så lenge i gangen, så det går sikkert bra. Lykke til med stingene, det blir heldigvis bedre
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 25. oktober 2006 #7 Skrevet 25. oktober 2006 Sjekk ut denne siden: www.tettinntil.com/forumet. Her finner du masse du kan bruke fra nyfødt (ja til og med til premature) uten at det er skadelig for ryggen deres. Du kan bære så lenge du og babyen vil, og det er mye mer skånsomt for din kropp også, særlig når babyen blir litt tyngre!
Hidjey Skrevet 25. oktober 2006 #8 Skrevet 25. oktober 2006 min lillemann blir 3 uker i morgen, og sitter i den for første gang i dag. Han vræææææææler konstant, så jeg er desperat for å få han til å være stille, bare et lite kvarter. Tror nok det går greit om du slenger ungen oppi en liten snartur, det er jo godt for deg å komme deg ut litt også Eller du kan ringe på hos alle naboene og spør om noen kan hjelpe deg..
Tibra Skrevet 25. oktober 2006 #9 Skrevet 25. oktober 2006 Vår fysioterapeut sa at du kunne bruke bæresele fra babyen er 4 kg. Et tips er å rulle sammen en liten håndduk/klut som du legger som en støtte rundt nakken:)
mai mammaen til to Skrevet 25. oktober 2006 #10 Skrevet 25. oktober 2006 på bæreselen min stod det at hun måtte være 54 cm (tror jeg) og 4 kg eller noe for å bruke den...men uansett, babyen tar nok ikke skade av å sitte der engang for at du skal komme på butikken..hvis ikke, du kan vel kanskej bare bære i armene og?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå