Gå til innhold

hei hei :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en gutt på 2 år og 9 mndr og ei jente på 15 mndr jeg, 17,5 mndr imellom dem, så jeg er vel helt på grensen jeg da :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei! Nytt forum til oss med to tette, det blir sikkert bra. Får håpe det bli flere som stikker innom her da.

Har to gutter som snart har bursdag, minsten blir 2 år på mandag og mini blir 3 år i november. Det er 11 mnd og 11 dager mellom dem.

Skrevet

Sniker meg en liten tur, har bare ei jente ennå, men håper på to tette, prøver nå, og snuppa er 7 og en halv mnd=o)

Hvordan er det å ha to tette?

Har det gått bra synes dere??

Skrevet

Slenger meg pá her jeg oxo. Min stórste ble 19 mnd. i gár, og den andre blir 6 mnd. neste uke.

Synes ikke det er noe mer jobb med to tette enn det var med kún en. Skifter man en bleie sá kan man like godt skifte to.

Háper og tror at de kommer til á bli gode venner og finne stótte i hverandre i oppveksten og videre i livet.

Har nemlig selv god erfaring med mitt forhold til min bror (den dag i dag min beste venn). Mellom oss er det 15 mnd.

Skrevet

Har to sett gutter... mellom eldste og nest eldste er det 15 mnd ... likeså mellom nest yngste og yngste......c",)

Går veldig bra.....Ser jeg har det lettere med mine enn venner har det med enebarn eller der det er stor aldersforskjell........Mine leker fint i lag ( krangler og som søsken flest c",)...) Så de krever ikke at jeg skalleke med/aktivisere de ...........

Skrevet

Heihei! har bare en sønn på 5mnd jeg, men planlegger en til om ikke så alt for lenge! Så da kommer jeg til å høre til her også...;D

Skrevet

Jeg har en dag for mye mellom mine to første jeg da. Om en skal se helt strengt på det... :)

Og om det blir 18 mdn mellom den nye nå og han på 14 gjennstår og se... :)

Kommer hun før den 27 januar, så er jeg innenfor...

Jaja...

Skrevet

Hei, jeg har to barn ganske tett 12 månder og 15dager=)

Skrevet

Er 9 mnd og 5 dager mellom de to guttene mine :)

Skrevet

Har 16 mnd mellom våre gutter.

Mini er født i juli -04 og Lillegutt er født i november -05.

Artig forum dette da! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...