mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 ganske lenge har jeg had en liten følelse om at det bli jente... men har drømt flere ganger at d blir en gutt... hva sier deres magefølelse om babyen dere har i magen?
ks23 med William og Lucas Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 Hmm... Har begynnt og få en følelse på at jeg venter to gutter jeg..Hehe.. Ikke lenge igjen til ul nå da, så det blir spennende. Drømt flere ganger jeg også at jeg får jente. Men det vil jeg jo se den 7 november.Hihi..
♥kinemor19og lille oliver Skrevet 25. oktober 2006 #3 Skrevet 25. oktober 2006 jeg hadde ikke noe spessilell magefølesle før jeg var på ul.. da fikk jeg en skikkelig sterk følelse av at det var en gutt.. så på andre ul så så vi hva det var..og der lå det en gutt også
mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 25. oktober 2006 åj!! to stk..er det første da? jeg håper jeg bare har en i magen,men det er veldig stor sjanse for at det er 3 fordi min pappa er trilling...=) så spennende!!
MM med spire Skrevet 25. oktober 2006 #5 Skrevet 25. oktober 2006 Hadde skikkelig guttefølelse jeg, på første ul 17+6 sa de jente... hadde ny ul dagen etter, og da sa de at det helt klart var gutt... og det har de sagt siden ) Har ul hver mnd.
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 25. oktober 2006 #6 Skrevet 25. oktober 2006 Magen sier gutt. Har også drømt at jeg fødte en gutt. Men alle andre sier jente. Vi ville heller ikke vite kjønn på UL, så er kjempespent! =)
jubaloooo med to stk Skrevet 25. oktober 2006 #7 Skrevet 25. oktober 2006 var helt sikker på at jeg kom til å bare få gutter før jeg ble gravid (som ble like rastløse som sin far), men etter at jeg ble det har jeg hatt magefølelse på jente. UL i november vil kanskej gi oss svaret.hehe. spennende da!
IgglePiggle Skrevet 25. oktober 2006 #8 Skrevet 25. oktober 2006 Var 100% sikker paa at det var en gutt og det var det og.. Vet ikke hvorfor jeg trodde det skulle bli en gutt hadde bare en foelelse av det.. Alle andre trodde jeg skulle faa jente inkl det kinesiske kartet, hjertelyden og ringtesten.. Men alle tok feil, bare jeg som hadde riktig..
Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #9 Skrevet 25. oktober 2006 hatt følelsen av jente sida jeg blei gravid. skal på ultralyd i morgen, så blir spennende:)
'***mamma til to engler*** Skrevet 25. oktober 2006 #10 Skrevet 25. oktober 2006 første gang visste vi ikke om det ble gutt eller jente, men jeg hadde en følelse på jente -det ble jente! Denne gangen var jeg skråsikker på at det ble en jente, og UL visste helt klart en jente, så min magefølelse har stemt begge gangene...
#Aurora har tre gutter# Skrevet 25. oktober 2006 #11 Skrevet 25. oktober 2006 Har drømt at jeg får gutt to ganger,men magefølelsen sier jente...spendt og se.
plutseligbolle Skrevet 25. oktober 2006 #12 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg innbiller meg at det må være en jente. Men jeg vil jo ikke være urettferdig i tilfelle det ikke er det, og når vi snakker om knerten kaller vi ham for et guttenavn. Om tre uker skal vi på ultralyd, håper jeg får vite det da! Jeg har drømt at det blir en gutt, men den kinesiske testen sa jente. Jeg har liksom alltid tenkt at jeg skal få en datter. Men det kan jo hende at datteren kommer etterpå. Er veldig spent på hvem som er der inne!
Go`mamma`n... Skrevet 25. oktober 2006 #13 Skrevet 25. oktober 2006 En gutt. Kanskje fordi jeg har en gutt fra før...vet ikke....
Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #14 Skrevet 25. oktober 2006 min mage sa gutt, og det skal stemme ifølge ul:)
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2006 #16 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg har fra den første tiden vært overbevist om at det er en jente jeg har inni meg! Har til og med funnet navn til henne:) Men samboeren min er sikker på at det er gutt!Han er sikker på at jordmor hintet til dette på UL, hehe.. det stemmer jo ikke;)Ville ikke vite kjønn! Men det er rart hvor denne magefølelsen får en til å tenke.. Men om den er feil har det jo faktisk ingen betydning, vi vet jo at det er 50-50!
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 25. oktober 2006 #17 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg har tippet rett på meg selv begge svangerskapene.. Men jeg går ikke 100% etter magefølelse,, Jeg ser på når kos er i forhold til eggløsning og sånt jeg... Og støtter dette opp med andre ting som feks hjertelyden til babyen og sånt,,, Med første hadde vi kos 3-4 dager før el og hjertelyden lå på 150= det ble jente Denne gangen var det kos 3-4 dager før el og så rett på el dagen også, hjertelyden ligger på 128/132 (så for meg var det bekreftelse på at kanskje ELdags kosen hadde truffet) = det blir gutt
<3MammaMia<3 Skrevet 25. oktober 2006 #18 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg har en sterk magefølelse at jeg får en liten jente!:-) Vi har valgt å ikke vite kjønnet så vi får vente i spenning å se:-) Men alle sier at det tror vi får en gutt,men jeg blir like glad uansett!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå