sussa4 Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 Var det du som tipset om weekendtur på slott i sverige ? Jeg kan ikke komme på hva navnet på nettsidene er og jo mer jeg tenker på det jo mer får jeg lyst til å gi en slik tur i morgengave til min kjære.
Maud Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 Ja, det var sikkert meg. Jeg har gitt min mann en helg på herregård i morgengave. Prøv følgende linker: http://www.dinside.no/php/art.php?id=300215 www.lansman.com www.conutrysidehotels.se Jeg har bestilt luksussuite på Länsmannsgården. Vi drar i januar og jeg gleder meg vilt til en hel helg med bare oss to i fokus og lite eller ingenting som må gjøres utover å dyrke hverandre. Med en sønn på 14 måneder er det lenge siden sist...
sussa4 Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2006 Tusen takk Med fem barn tror jeg en slik helg hadde vært perfekt for oss
anaina Skrevet 25. oktober 2006 #4 Skrevet 25. oktober 2006 Hvor mye koster en sånn helg på i Sverige? Jeg har sett på Engø gård på Tjøme, de har helt fantastikse lokaler, omgivelser og mat, men er ganske dyrt også. ca 7000,- for to for en hel helg, men man får ganske mye for penga hvis man regner på det; Dag 1: Appetittvekkere fra kjøkkenet, Sjefkokkens 3 – retters Gourmetmeny, kaffe med petits fours, after dinner drink, overnatting. Dag 2: Frokost, afternoontea med små lekkerier, appetittvekkere, Sjefkokkens 5 – retters Gourmetmeny, kaffe med petits fours og overnatting. Dag 3: Frokost. www.engo.no
Maud Skrevet 25. oktober 2006 #5 Skrevet 25. oktober 2006 Vi vurderte også Engø. Hadde faktisk bidrag til helg på Engø på ønskelisten vår. Ingen napp... Hadde mer lyst til å finne på noe eget når jeg skulle gi morgengave. Derfor Länsmansgården. Den er Selma Lagerlöfs inspirasjon til Gösta Berlings saga. Skal betale 5200 svenske for bryllupssuite med eget boblebad. Inkluderer to middager (tror det er en 3-retters og en 5-retters) med kaffe samt to frokostbuffeter. Ingen lunch inkludert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå