La Perla Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 Mødre bekymrer seg jo for for forskjellige rare ting angående barna. Og her er noe JEG kom på å begynne åbekymre meg for da eldstejenta var baby: Hvordan skal det gå med henne når hun er gammel og jeg er død for lengst og ikke kan passe på henne? Tenk om hun blir ensom, syk, og ikke har noen til å hjelpe henne? Tenk om hun får slemme, egoistiske barn som lar henne sitte alene i månedsvis på gamlehjemmet, med bilder av dem så pent på hyllen, men aldri kommer på besøk? Tenk om hun dør helt alene uten at noen merker det, detter å ha ligget med brukket lårhals og alarmknappen utenfor rekkevidde. Lille, søte babyen min!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 Og jeg som bare har begynt å bekymre meg for at guttene mine skal bli ropt til av en ypling av en befal når de skal i militære. Lurer på om de har sånn "mamma brakke" der. Så nå fikk jeg litt mer å tenke på. Du får gå igjen og skremme livskiten ut av hennes ego barn da....
La Perla Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2006 Hehe, tanken har streifet meg, ja.
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 25. oktober 2006 #4 Skrevet 25. oktober 2006 Svaret på spørsmålet er: nei, det vil vi ikke for vi har nok..... ;-))))))))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå