Gå til innhold

Når kan man begynne på bringebærbladkapsler/te

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på når man kan begynne på disse. Er det noen som har prøvd de og vet at de hjelper?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

jeg fikk beskjed om å ta de 3 uker før termindato på helsekosten. Første gang jeg er gravid, så har desverre ikke erfaringer fra dette..

Skrevet

Sitter faktisk og drikker te nå. Jeg begynte for 2-3 uker siden og har i dag 4 uker til termin. Denne er av merket KolsterUrter. Bak på pakken står det:

"Bringebærblad te er den beste "svangerskapsurten". Motvirker svankgerskapskvalme, virker både avslappende og stimulerende på bekkenmuskulaturen, noe som kan påvirke fødselen til å bli lettere og gå hurtigere. Teen gjenskaper også en hurtigere normalisering etter fødselen."

Ang dosering og riktig bruk står det:

"Kokende vann helles over 1-2 ts bringebærblad te. Trekkes i ca 7-10 min. Avsiles. Drikk 1-2 kopper daglig, økes til 3-4 kopper daglig ca 4-5 uker før fødselen. Drikk 1-2 kopper også de første ukene etter fødselen."

Jeg satset på te, har ikke erfaring med kapslene. Første gang jeg er gravid jeg også, men har nå troen på det! Håper det var til hjelp dette:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...