Gå til innhold

noen me termin i slutten av juni begynnelsen av jul her? :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har termin 1 juli :) Dette er vår første!!

Skal til ul 9 november. Får litt oppfølging denne gangen da det ikke helt gikk vår vei forrige gang!

Grugleder meg til Ul ;)

Gratulerer med graviditeten til dere alle sammen :)

Jeg har termin ca 28 juni, bor i Oslo, dette er min andre har en stor gutt på ni år fra før. Tør ikke helt å slippe jubelen løs riktig enda, før jeg har vært på UL. Legen min prøvde å få en UL på ullevål, men de ville ikke gi meg noen foreløpig selvom det gikk galt i fjor..... så venter på time hos en privat: spennende uansett da....

Heisann:) Så koselig å se mange fra bli gravid forumet her!!

Kom hit i dag jeg, leverte urinprøve på legesenteret, og testen ble positiv!! Har hatt omtrent alle symptomer som tenkes kan den siste uken, og nå fikk jeg endelig bekreftet at eg ikke er helt psyk;) Har termin 8.juli.

Hei jeg har også fått nettopp vite at jeg er gravid men det er ikke min første.Jeg har termin 6 juli og dette blir mitt 4 barn. Jeg er 26 år. Det er veldig spennende, men liker ikke de første ukene, slapper ikke helt av før uke 12/13. Lykke til dere alle

Annonse

I følge mine egne beregninger har jeg termin i juni (engang) blir min andre. Første min har bursdag 20 juni ;-)

Jeg har ikke vært hos legen ennå, orker ikke stresse med det før jeg har gått over 12 uker. Er det bare meg eller er jeg litt for avslappet???

Uansett... er KVALM, veldig trøtt, vondt i brystene og litt småirritert :-)

Annonse

JAAAAAA, jeg testet i dag og har termin mellom 26juni og 6juli.. veldig ulike sykluser!!! Føler jeg må til legen for å teste positivt helt sikkert før jubelen bryter helt løs!! Dette er min første, er 23år og kjempe spent!!! =) Gratulerer til alle dere andre her inne også!!!! =)

Heihei..

Termin 6 eller 7 bim og babyverden krangler.. men har mer tro på babyverden sin 7.7-07 for der regner de med syklus og sånt og:)

Har en på 5 1\5 fra før så alt blir nytt igjen...lenge siden sist.hehe

Hei!

Er 5+2 i dag

Har termin 02.07 ifølge bim, og 01/07 ifølge babyverden

Er fortsatt vanskelig å tro, så jeg tror jeg må ringe legen i morgen.

Tør ikke glede meg på ordentlig før alt er bevist i orden:) litt vanskelig å ikke glede seg men.. er vel egentlig mer spent på om alt går bra enda:)

Er så rat å tenke på at jeg har fått en liten leieboer inni meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...