Gå til innhold

noen me termin i slutten av juni begynnelsen av jul her? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..Jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid..4 pluss 3..Er det noen førstegangs mødre her med rundt samme termin?? Jeg har 4 juli..

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin 26 juni,men jeg er ikke førstegangs da men...;o)

Formen bra? Kvalmen kom på besøk hos meg i går,håper den forsvinner snart;o) Lov og håpe!!!!

Skrevet

hei!

ja, jeg har termin (hihi, veldig rart å si det;) i begynnelsen av juli, 9. her på bim og 6. på en annen side.

Veldig spennende dette her, men tør ikke helt slippe jubelen løs før det har gått en stund..

Hvor gammel er du?

Jeg nærmer meg 25 og bor i Oslo.

Skrevet

hei:) jeg har nok termin mellom den 20-25 juni en gang.. er også førstegangsfødende:) blir spennende dette.. velkommen inn her:)

Skrevet

JAA!! Er fryktelig rart å si det, men er også 4 + 3 og har fått 3. og 4. juli på terminkalkulatorer. åh detta er så spennende!!

er forresten 23 fra oslo ca..

Skrevet

Glemte å si at jeg førstegangs jeg også..!

Skrevet

Har termin 27 juni..er ikke førstegangsfødende jeg heller, min første gutt døde 7 uker gammel, så nå er vi gravid på nytt. Er 20 år gammel

Skrevet

Hei.Jeg er 26 år .

Ikke førsteganasfødene nr 3 på vei.

Fikk første gutten en uke før jeg ble 18 år han er nå 8 år.

Fikk også en gutt 22.juni 04..han er nå 2 år:)

Har Nå termin 22.juni og 23.juni .med 3.barn...er jo forskjell på termin sider på nett...

Skrevet

Heisann!

Jeg har termin 3. juli. Er 32 år og førstegangsfødende. Bor i Oslo

Skrevet

har termin rundt 24-26 juni i følge kalkulatorene.. Er så mange og alle sier noe forskjellig!:P Men rekner med det er 24 juni som er "min dag" fram til legen sier noe annet 14 november når jeg har min første time:)

Skrevet

Så spennende da;) Jeg er 25 år, og bor i stavanger. Har ikke vært kvalmen enda..Men UTROLIG trøtt og vondt i brystene..Også holdt jeg på å dåne når jeg så den positive testen..Vi prøvde ikke.. Men har vært sammen i snart 4 år, og har hus..Så det var bare koselig. Men litt av ett sjokk med en gang. :)

Skrevet

Hei!! Jeg venter min første den 1 juli!! Flytter til Hamar om kort tid. Er sykepleier og 24 år gammel :)

Skrevet

jeg har termin 20 juni. bor i oslo.. så moro at du har 4juli.. da har jeg bursdag:) en veldig fin dato

Skrevet

hei!

jeg er også førstegangs, termin 30juni i følge babyverden.no.

så utrolig spent nå, så mye nytt!

Men jeg har ingen symptomer, egentlig, så det føles litt rart. SKulle ønske det var andre "sikre" symptomer som ikke gikk ut på å ha det vondt.. (som kvalme etc..)

men jeg skal vel være glad til så lenge jeg er i finfin form!

Har dere andre som er i femte uka fått bekreftelse fra legen?

Eller stoler dere blindt på hjemmetesten?

Skrevet

Hei Vintersol:-)

jeg og har termin 30 juni i følge BIM-kalkisen:-) min første også! har tatt to hjemmetester på IKM-dagen og dagen etter. begge var svakt positive, men jeg har stolt fullt og helt på dem. pluss den haugen med symptomer jeg har hatt fom 3 dager før IKM og frem til idag morges...

jeg bestilte faktisk time hos gynekologen min i går. har fått ime 15 novemer. da får jeg innvendig UL og får hørt hjertet og sjekket at ting er ok....spennende.

Skrevet

Hei!

Jeg har akkurat funnet ut av jeg er gravid jeg også!

I følge kalkulatoren har jeg termin 4/7....! Spennende!

Er også førstegangs....!!!

Lykke til alle sammen!

Skrevet

hei GRATULERER!!!

Jeg er 23år. utifra når jeg tror jeg hadde eggløsning har jeg termin 4 juli...( : men utifra siste ikm har jeg termin 20 juni. men har lange sykluser. skal til legen snart så vi får se... ( :

Skrevet

glemte å si at jeg skal bli mamma for første gang jeg også!!!!

Skrevet

Ja, termin 28 juni, og veldig lite symptomer foreløpig, litt mens smerter, håper det er naturlig......Ømme bryster

Skrevet

Hei Lisa37

Jeg har også masse mens-smerter..Tror det er vanlig, og at det kalles murringer;) LYKKE TIL!!

Skrevet

Har termin rundt den 20.juni...vet ikke om du vil regne det mot slutten av juni menmen....har en sønn på ett år og 8 dager

Skrevet

Hehe.

Har ikke satt meg noen dato på hvor grensen går..:P

Så kjekt for lillegutt å bli storebror da! ;) Fint for di å komme så tett..Da har de vel mye glede av hverandre!

LYKKE TIL!!

Skrevet

hehehe ok....jah blir spennende:)han er allerede veldig opptatt av babyer som er mindre enn han hihihihi

Skrevet

Hei:)Synes også det er rart å snakke om termin og greier;) men jeg har også fått termin rundt 9.juli!!Er snart 25 jeg også, men bor i Trøndelag...

Skrevet

hei hei

Jeg har termin rundt 3 juli,dette er like spennende som med førstemann. :)

Har to jenter fra før,ei på 4 år og ei på 1 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...