Gå til innhold

Hvordan var deres barn før tennene kom?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lillen fikk sin første tann i går ( hvertfall da jeg oppdaget det ) og jeg har ikke merket noen ting, annet enn at jeg hadde kjent at det var kuler der..

Skrevet

Han var veldig urolig om natta, våknet mye og holdt det gående lenge. Gråt litt i søvne. På dagtid ville han ikke ligge på gulvet alene å leke, skulle bare opp. Han siklet som besatt og puttet absolutt alt i munnen. Var også knall rød og kjempe varm på kinnene.

Skrevet

Å hjelp, vi merket at det var tann på vei ja. Hun fikk feber, diaré, og HYLGRÅT om natta. Brølte av smerte nærmest...smurte med Dentinox og ga paracet, men det hjalp lite.

Uffameg.

Godt den endelig kom opp (varte en uke det showet der)...og håper de neste ikke blir så vonde.

Skrevet

dei fire første merka vi ikkje noko til, men nr fem og seks kom etter tre dagar med feber, stinkande, knallgrøne bæsjebleier og sur og grinete unge. No ventar vi på nummer sju og åtte, og magen har vore i ulage ei god stund, og han har hatt feber og vore slapp eit par dagar. Men no er han betre, og tennene er nesten igjennom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...