Gå til innhold

Grøt på fly?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi skal til Italia snart med vår lille datter på 5 mnd. HUn pleier å få grøt sånn ca på det tidspunktet vi er på vei ned til Italia. Hvordan kan man gjøre det på fly? Går det an å få vann til MME og blande sammen på flyet, eller lager dere ferdig på forhånd og bare varmer på flyet? og hvordan varmer man i så fall ferdiglaget grøt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har reist mye med mine 2 smá med fly, men har faktisk aldri sjekket om det har gátt an á fá varmet opp vann i flyet. Jeg pleier á ta med meg en liten termos med varmt vann som jeg bruker til MME. Har aldri gitt grót pá fly da jeg synes det blir for mye pes. Har heller hatt gróten i MME slik at de har kunnet drikke det flytende.

• 2 uker senere...
Skrevet

Selvfølgelkiug kan du få vann på flyet... "Te eller kaffe"?

Skrevet

Nå har vi vært ute å reist, og ALDRI mer grøt på fly. Vi satt kjempetrangt, folk overalt, og flyvertinner som ikke akkurat var særlig interessert i å hjelpe oss... og i tillegg en liten unge som var fullstenidg oppspilt over alt som skjedde i tillegg til en smule overtrøtt. Det var grøt overalt, og maks to skjeer gikk ned i magen hennes. HUff.. for en grufull opplevelse. Og jeg som hadde planlagt så nøye. Hadde tatt med ferdig MME som man får kjøpt, og hadde grøtpulver i en liten pose. Hadde med skje og skål også. Og grøtsmekken. Endte med at hun skrek til vi landet, og sovnet da vi skulle gå av flyet. Men, ferien var superfin!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...