Gå til innhold

Reagerte barnet ditt på hjernehinnebetennelsevaksinen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min har fått 2 doser. Etter første dose hadde hun feber i 4 dag, sutret og var umulig. Helsesøster synes dette var en rar bivirkning, og skulle rapportere det inn til statens helsemiddel institutt.. (eller hva det heter....)

Nå etter 2. dosen så har hun igjen fått feber og sutrer ekstremt. Men...hun fikk vaksinen på torsdag, og startet sutring og feber på søndag, så er ikke sikkert det er vaksinen nå da...etter første dosen kom feberen samme kvelden.

Reagerte deres barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om det var den eller trippel han reagerte på,men han fik feber og var litt trøtt og slapp på kvelden og dagen etter..

Skrevet

Han var kun litt sutrete ved den første vaksinen. Han fikk den 2. vaksinen på mandag og var litt sutrete damme dag. I går hadde han feber, sov mye og var sutrete. Bare jeg kom borttil låret hans så skrek han. Kjempe rød og hoven på låret. Virker som han er i grei form i dag-

Skrevet

Det er akkurat som å høre min gutt..Han også hadde feber og sutra etter begge vaksinene og som jeg gruer meg til neste sprøyte.

H.S. syntes også at det var en rar reaksjon.men tydeligvis flere som reagerer sånn da.

Skrevet

Fikk trippelvaksinen samtidig, hun fikk feber om natten og var sutrete. La seg 2 timer før hun pleier.

Skrevet

Guro ble trøtt og sov i 3 timer i strekk etterpå, ellers ikke noe. Hun har ikke fått noen reaksjon på noen andre vaksiner heller.

Skrevet

Niks, ingen reaksjonar. Han skrik ikkje når han får sprøyte eingong lenger. Vi skjønar ikkje kva den guten er laga av!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...