Småbarnsmor og mormor Skrevet 25. oktober 2006 #1 Skrevet 25. oktober 2006 Nest yngste gutten fyller 3 år idag....... Synes jeg nettopp fikk han. Vel har jeg fått en til etterpå, men hallooooo............. 3 år liksom....!!!! Jeg har jo ikke blitt eldre.................(he,he,he) huff nei, jenter, vi må bare nyte dagene og tiden når den er her. Ellers så kan vi regne med at vi plutselig en dag "våkner" og lurer på hvor "livet" tok veien hen....... Ha en fin dag alle sammen. Her skal feires med Muffins idag og selskap i hele helgen..... Gøy med bursdager og den ekte gleden barna viser over gavene. :-)
♥Snulder Skrevet 25. oktober 2006 #2 Skrevet 25. oktober 2006 Hihihi... min eldste blir 18 i januar!!! Synes jeg fikk ham i går jeg!!!! Jeg ser på de store gutta mine med undring stadig vekk... når var det de små søte ble byttet ut med disse digre slampene? Omtrent da ansiktet mitt begynte å kollapse tenker jeg......
Småbarnsmor og mormor Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2006 Ja ikke sant..... Eldste min er 16...... Skjønner ikke noe jeg altså!!!!!!!!!!!! Lurer på om mamma og pappa tenker det samme når de ser på oss. he,he......
♥Snulder Skrevet 25. oktober 2006 #4 Skrevet 25. oktober 2006 Vet du! Det tror jeg faktisk! Min mor behandler meg som en drittunge innimellom.... Prøver å minne henne på at jeg er rundt de 40... men det er uvesentlig!!!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 25. oktober 2006 #5 Skrevet 25. oktober 2006 *nikker megetsigende og gjenkjennende*
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. oktober 2006 #6 Skrevet 25. oktober 2006 Gratulerer så mye med gutten din! Min eldste fyller 19 år i februar og yngste er snart 7 mnd......sukk....synes ikke det er lenge siden jeg gikk gravid med nr 1 jeg:-) Men dagene går fortere og fortere synes jeg.....selv om jeg ikke blir eldre;-))
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 25. oktober 2006 #7 Skrevet 25. oktober 2006 Hurra og gratulerer!!!! Årene går egentlig ikke så fort.... Det er noen som tuller med oss!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. oktober 2006 #8 Skrevet 25. oktober 2006 Slenger meg på denne jeg;-))) Er visst bare min mor som har gått glipp av alle rynkene mine og det faktum at jeg faktisk ikke har bodd hjemme på over 20 år!!! Ha ha ha:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå