Gå til innhold

Morra kåt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja jeg er det!!

Nesten alltid, hver morgen våkner jeg med en hard en!

Det skaper jo litt ekstra utfordring da, ikke så enkelt "å late vannet", når kuken står som et spett rett opp......

Det er jo et kjent "problem" for oss gutta, men det jeg lurer på er om dere damer også er litt ekstra kåte om morgenen?

Eller har dere bare lyst når dere har kommet i senga på kvelden og lyset er slukket

På de ekstra "ille" dagene vil den heller ikke roe seg når jeg har kommet på jobb......hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På jobben hos oss er det alltid dokø om morgenen. Menn som skal ronke.

Skrevet

Jeg syns det er herlig å ha sex om morgenen. Skikkelig pirrende og opphissende å kjenne en hard kuk inntil ryggen og begynne å ta på hverandre......

Skrevet

Men er det ikke et problem med all sæden som fortsetter å renne nedover lårene, selv etter at du har dusjet? Virker som det er litervis. Redd for at noen skal se det...

Skrevet

Jeg elsker å kjenne en stiv en i ryggen om morgenen.. Det er så deilig og jeg blir så kåt av det.. I alle fall hvis han begynner å kna puppene mine forsiktig. Blir våt på et blunk av det. Elsker en stor hard kuk i fitta om morgenen. Blir helt kåt av å sitte her og tenke på det. oen som vil slikke våt fitte nå???

Skrevet

Hadde ikke vært meg imot å gjordt det nå.....sitter her på jobb med en hard en....!!!

har du kosa deg i dag da??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...