Gå til innhold

Liten diskusjon:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår lille gullklump har begynt å si baba (er seks mndr.). Far påstår at det er pappa, mens jeg selvfølgelig mener det er mamma.... Nå er han fortsatt forkjølet - og med tett nese og prøve å si mamma vil da bli baba. Dere er enige der - ikke sant????

Dere vet vel hva dere skal svare her? (hviske mamma....)

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MAMMA SÅ KLART!!!!

Tulla her sier dadadada og det betyr faktisk også mamma;-)

Skrevet

Helt klart at det er MAMMA.......

Må jo alle skjønne det vel(he,he)

Skrevet

Jenta vår sier pappa! Og i og med at hun ikke har sagt mamma ordentlig enda... så betyr pappa mamma her i huset!!! Ingen tvil!

Skrevet

Ikke lett dette her:-) Skal prøve å være diplomatisk og si at det sikkert kan bety begge deler. (au!)

Gutten vår på 11 mnd sier pappa, dadda, hei, hadet, ball, bil, ja, nei, der.........men sier han mamma? nope!

ER så frustrert. Tror jeg har øvd hver dag fra han begynte å bable..: " si maaaammmmmaaaaa"....men ikke tale om. Hvis han er skikkelig desperat om natten og vil ha pupp så sier han noe som høres ut som meme, men tror egentlig det betyr melk..hehe

Det kommer vel en vakker dag og da skal jeg ha det på tape for evig dokumentasjon;-)

Skrevet

Selvsagt! Men du må jo være baba selv for å skjønne det og det er jo ikke pappa'n da ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...