her@ Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 titte innom litt raskt før jeg la for kvelden... Har ikke vært innom på noen dager, og det er jammen meg ikke fort gjort å komme igjennom alle nye innlegg her nei. Har en 18-åring som stort sett okkuperer PCen om kveldene, men i kveld fikk jeg aller nådigst "låne" den... Tror det blir natta før jeg får kommet igjennom alt! Vel når jeg ser på klokka så er det vel natta allerede... Men vet om en som har lagt seg og er ordentlig sur i kveld (siden det ikke var så fort gjort likevel det jeg skulle låne dataen til:-)
Natteravnen* Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 he-he, kjenner problemet, skulle hatt en og annen bærbar i huset til tider, ja, sjølv om vi er få so blir det lett en `uvane` å bruke dataen endel......... iallefall når mams er mykje på bim til tider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå