ettbarnsmammaen Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 ....til festkomitéen for bra restaurantvalg! Midt i blinken for meg! Det blir veldig ofte indisk eller thaimat når vi går ut og spiser. Tror nok kanskje at jeg bodde i Asia i mitt itdligere liv.... Hvor spiser dere andre modenmammaer når dere spiser ute?
Gummelillan Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Mitt siste måltid var på en "local" Latvisk restaurant hvor alt var stekt i fett og dryppet... ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 Ha ha ha, her er det ikke mye tid til å gå ut og spise! Er glad om vi klarer å samle alle rundt bordet i heimen noen dager i uken jeg. Og på kveldene stopper det seg igrunn selv, da vi har Hannah som skal i seng :-)
Trollmora Skrevet 26. oktober 2006 #4 Skrevet 26. oktober 2006 Vel, forrige uke var det Smart Club, uka før der var det Ikea (kjøttbullar!) Ganske så kjedelig....... Men i september feiret vi bursdag på Pannekakehuset på Bærums Verk. Siden vi må ha barna med så blir det mat som de kan/vil spise...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. oktober 2006 #5 Skrevet 26. oktober 2006 Om det virkelig regnes som å gå ut å spise, så har jeg da spist på Ikea idag ja - kjøttbullar;) Genialt at babyen får gratis middagsglass der, visste ikke det jeg:-) Det var stjerne i boka fra meg og i tillegg var faktisk stellerommet innbydende, i motsetning til mange steder!
♥Snulder Skrevet 26. oktober 2006 #6 Skrevet 26. oktober 2006 Gjelder Kiel-båten som siste måltid ute? Sånn ellers så velger vi gjerne biffrestauranter ala BigHorn! Jeg er sånn halvkresen... så thaimat kan bli en opplevelse for meg! Stoler på at flere av dere kan fortelle meg hva ting er!
ettbarnsmammaen Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 28. oktober 2006 Her gjelder alt, pannekaker, köttbullar og biff. Her har det også blitt en del köttbullar og pølser på IKEA. Håper at Nussa blir glad i ulike smaker når hun blir større som foreldrene hennes er. HUN KAN DA IKKE SPISE MORS LAPSKAUS PÅ GLASS I ALL EVIGHET??? Thaimat er noe av det beste som finnes. De har wokretter, karriretter med kokossaus, nudelretter, supper m.m. Alt fra milde kinesisk lignende wokretter til retter som er ganske hot and spicy (f.eks.curries med deilig smak av sitrongress, koriander, kaffir lime blader....nam nam!!! Men, dere som ikke har kunnet gå ut så ofte pga. barn. Hvis dere hadde kunnet gå ut og spise når dere ville. Hvor hadde dere endt opp da?
Gummelillan Skrevet 28. oktober 2006 #8 Skrevet 28. oktober 2006 Siste middag ute på by'n var Rehmans på løkka. Dødsgod indisk! Ellers skal jeg ut på torsdagen med jobben på Raymonds i Vika. Har ikke vært der tidligere, men greit å varme opp pappa'n til å stelle hjemme den 17. ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. oktober 2006 #9 Skrevet 28. oktober 2006 He he, igår ettermiddag fant jeg og sambo ut at vi skulle spise veldig seeeen lunsj. Ruslet til byen her vi bor og stakk innom et utested/lunsj/bar og bestilte oss mat og drikke og et par latte. På slutten av vår bespisning så dempet de lyset, skrudde opp musikken og latteren til de som satt rundt der steg i takt med inntak av alkohol......Da fant vi ut at det var på tide å ta Hannah og rusle hjem igjen....:-) Jeg er veldig glad i Italiensk mat, men har faktisk aldri vært i Italia!!! Men elsker italiensk mat, vin og elsker språket.....tror egentlig jeg har levet noen tidligere liv i Italia. Føler meg liksom hjemme når jeg hører språket - ganske underlig når jeg ikke skjønner et kløyva ord;-))
strikkballen Skrevet 28. oktober 2006 #10 Skrevet 28. oktober 2006 Så hyggelig - håper du får blitt med!!! Blir spennende å prøve et nytt sted, har ikke vært der før. Spiser litt forskjellige steder avh av hvem jeg går ut med. Etter jobb - ettellerannet rundt Akersgt - Arakataka i gamle Torggt bad er hyggelig. Med de kresne singel-venninnene blir det Theatercafeen eller noe enda mer jålete - gøy det og. Med de litt mindre kresne barndomsvenninnene blir det alt mulig i sentrum. Det jeg savner mest for tiden er å kunne spise ute med sambo! Håper det går an å ha barnevakt til begge om noen måneder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå