Gå til innhold

Fikk meg et aldri så lite sjokk i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en stund prøvd å finne en gjennom mange år kjær venninne som jeg dessverre mistet kontakten med for ca tre år siden...Jeg fant henne i dag...Jeg visste jo at hun strevde litt, men jeg hadde aldri forestilt meg .... Hun har havnet skikkelig på rus-kjøret, med alt hva det innebærer!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så utrolig trist...... Håper hun kommer seg ut av det! Mye vi ikke vet om hva framtiden vil bringe og godt er det igrunn...

Skrevet

Huff, så trist. Vondt å "miste" venner på den måten og tragisk for den det gjelder. Samtidig gir det jo også virkelig perspektiv på ting. Får meg til å tenke på at de små bagatellene man irriterer seg over i hverdagen egentlig er ganske så små..

Er hun helt ut på kjøret og ønsker ikke engang hjelp, eller er det håp om at hun kan få kommet seg ut av dette igjen?

Skrevet

Jeg tror faktisk ikke hun har lyst ut av det akkurat nå...

Skrevet

Håper at hun en dag ser annerledes på det og at livet steller penest mulig med henne, forholdene tatt i betraktning, inntil da.

Natta Trollet. Lov oss at du ikke tar hennes problemer med deg inn i drømmeland også!

Skrevet

Åh nei, så trist. Har faktisk opplevd det samme selv...

Men husk en ting - du har ikke noe ansvar for å "redde" henne ut av kjøret. Jeg brente meg på det - både økonomisk og ellers... Hun må faktisk ønske å komme ut av kjøret selv før du trår til og evt. hjelper henne. Men hvis du har mulighet - la henne få vite at du er der for henne - hvis du skjønner hva jeg mener...

Skrevet

Skjønner godt at du blir sjokkert! Rusmisbruk er en mare! Både for den som er oppi det og de som sitter som pårørende... Har prøvd pårørende siden! Man er maktesløs! Kunne fortalt deg myyyyye om dette trollet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...