silena Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Har det noe for seg? Jeg har termin i morgen og begynner å bli veldig utålmodig og har lenge hatt lyst å prøve akupunktur sånn generelt. Kan ev. bli aktuelt som smertelindring på sykehuset og da er det greit å ha prøvd det før. Hvor på kroppen setter de nålene?
Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg skal på min første modningsakupunktur- time i morgen. JM sa man bør ha kommet til uke 38 ( 3 uker før termin) Da setter de opp en time per uke... Men hørte også om de som bare rakk 1 eller 2 timer å så fødte de - så det hadde vel ikkje skadet å prøvd kanskje...? Ring å hør med de du :-)
silena Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2006 Ja, jeg tror jeg skal prøve meg på dette. Kan ikke skade i hvertfall. Leter på nett etter sted i Oslo/Akershus som driver med dette.
Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 e dessverre ikkje fra samme plass, ellers sku eg gitt deg noe mer :-) Prøv det... eg gleder meg :-) Har og "bestillt" akupunktur ved fødselen...
kjossa Skrevet 25. oktober 2006 #5 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg synes dette med modningsakupunktur høres spennende ut. Noen som vet hvem som driver med dette i rogaland? Jeg er i uke 34.
Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #6 Skrevet 25. oktober 2006 Hei :-) Jeg skal i Stavanger til en jordmor som heter Lillian (hørt mye bra om henne). Hun jobber i mammasnart. Gå inn på www.mammasnart.no der finner du info og telefonnummer :-) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2006 #7 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg går hos Klinikk Fjeld på Majorstuen. Begynte i uke 37, og går 1-2 ganger i uken. Er nå i uke 39, så jeg håper det gir resultater snart. Koster 350,- pr gang. Vet også at det er en klinikk som heter BA-klinikken som gjør modningsakupunktur, samt en på Torshov som jeg desverre ikke vet navnet på. Sjekk at den du går til er godkjent akupunktør; tror du finner oversikten her: www.akupunktur.no
Bjørnen Skrevet 25. oktober 2006 #8 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg går til en jordmor som driver med dette, og jeg tror det hjelper. Har iallefall hatt vondere kynnere etter at hun begynte med nålene sine. Hun setter en på toppen av hodet, og mange i leggene/føttene, en i hånden, og et par i underarmene, men de er for fordøyelsen. Målet er å få fødselen til å starte av seg selv, før jeg går så langt over at jeg må settes igang en gang til, for det var ikke hyggelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå