Dream Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Var med dattern på kontroll til Riksen idag. Hun med stor mage, og jeg med Even (4 mnd) i vogna. Og hvem møter vi der - jo niesa mi som var på ord. ul samtidig. På under 9 mnd øker vi familietreffene med 3 små gutter. Smittsomt med gutter i familien. HVOR blir det av de små nusslige prinsessene vi alle trodde vi ville få. Gjett om vi lo godt i gangen utenfor ul - en gutt til!!!! Litt forvirrende å bli mamma, mormor og grandtante på noen mnd, og jeg som bare er 39 da. Guttene vil i hvertfall ikke kjede seg på familietragediene i årene fremover. Tenker de humrer og ler av oss på Riksen - for en familie. (vi flirer godt selv da)
Urtete Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 He he he!))) I vår familie produseres det jenter! Rare greier...... ;-)
Solsikkemor Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 Hehe.. Må jo le når jeg kan sitte her å lese innleggene mamma skriver. Vi er en voksende familie! Gleder meg til min lille Noah kommer så Even får en lekekamerat, jeg bor jo fremdeles i anekset her hjemme. Litt morsomt at jordmor husker mamma fra hennes kontroller på riksen, nå er det jeg som er gravid og mamma som er med. Du er verdens beste mamma og kommer til å bli verdens beste bestemor!
Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 forvirrende,men gjett hvor morro det blir da!!! jeg ble mormor i september,36 timer etter ble jeg mamma igjen.....gjett om det ble liv på barsel,hehe.... roter litt med gutta jeg da.kaller meg mamma til barnebarnet og omvendt.ikke like enkelt å omstille seg.fryktelig rart å ha to babyer i familien igjen,hvor den ene er sønn,men ikke den andre.... tror nok dere får masse å glede dere over fremover ja.blir sikkert liv i leiern når trekløvret treffes =0)
Dream Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 24. oktober 2006 Og så satt vi i hver vår etg på DIB samtidig - hehehehehe Gratulerer til deg mormor, så tett på da - nesten en umulighet. Tenker de lo godt på barsel ja. Tenker dere koser dere masse!!!!! Tror nok de to små gutta her kommer til å blande kortene litt her oxo - ikke minst jeg da. Onkel og nevø i samme klasse :-)) Er utrolig velsignet som har en så flott datter. Vi gleder oss til Noah kommer i desember snuppa mi!
Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #7 Skrevet 24. oktober 2006 takker. =0) trodde aldri det skulle bli så tett her.hun gikk 4 dager over termin,jeg fikk to uker før....så onkel er minst...vi koser oss innmari mye.barnebarnet er bare herlig,hehe. skal bli kaos når di tripper på skolen tenker jeg,hehe. du kommer til å kose deg enormt.=0)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. oktober 2006 #8 Skrevet 24. oktober 2006 Way to go!!! Får si dere står på i familien ja:-))) Nå er det jo ikke så lenge igjen heller til datteren får sin lille prins - og tenk det da, en prinsesse som transformerte på kun få sekunder;-)))
her@ Skrevet 24. oktober 2006 #9 Skrevet 24. oktober 2006 He he. Åh, men jammen er de heldige også de gutten da. Tenk så jevne i alder og likevel i hver sin generasjon:-) De kommer nok til å ha mye glede av hverandre i årene fremover:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå