Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta på 13,5 mnd holder på med en jeksel, men at det skulle bli på denne måten hadde jeg ikke trodd: flytter på kjøkkenstoler, klaterer opp og ned av sofaen, tar ut cd er fra racken, går/springer rundt og rundt i raserfart, og nå er klokken 2130.. Hun som pleier å være stuptrøtt og kjempeenkel å legge kl 1900.. I dag har hun skreket helt til vi har gitt opp og tatt henne opp igjen. Og da er hun blid som en sol... Ser jo at hun er trøtt da, blir mer og mer ustødig på beina hele tiden.

Og akkurat i dag da, da både jeg og faren er små syke...

Ville bare klage litt, mens jeg venter på å få legge meg :-)

(faren sover allerede)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke meningen å kritisere deg, men jeg synes det er litt dumt å ta henne opp når hun er lagt for kvelden... da skjønner hun fort at skriker hun lenge nok får hun komme ut av sengen... hun raser sansynlig vis rundt fordi hun er skrekkelig overtrøtt... Gutten min har til tider ligget/sittet/stått i senga og sutra og skreket i opptil 2 timer før han har gitt opp og sovnet... Det skal mye til før jeg tar ham opp av senga etter at han er lagt for kvelden... Er han urolig går jeg inn til han med jevne mellomrom. Har han tannevondt får han en dose flytende smertestillende i senga...

Håper jenta di vil legge seg snart, da! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...