Gå til innhold

I morgen skal jeg til gynekologen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på dere:))

I morgen skal jeg til gynekologen pga blødningen som varte i 17 dager..

Ho mente at det hadde vært en tidlig SA og IKKE bivikninger av Pergo, men jeg fikk jo ikke positiv test en gang,denne gangen,så jeg lurer fælt på hva ho kommer frem til...gruer meg litt jeg:(

Håper ho kan se om det snart blir noe EL på meg eller ikke...

Bare negative tester jo:((

Jeg ville bare dele dette med dere mine venner her inne:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sååå spennende optimist, håper du bare får de svare du vil ha i morgen. Skjønner godt at du er spendt og gruer deg litt, men en smule ekkelt å tenke på at det kan ha hvert en tidlig SA.

Krysser fingra for at gynnen finner masse flotte egg hos deg. Lykke til i morgen, jeg skal tenke på deg:)

Klem

Skrevet

Heia vennen :)

Jeg er glad du oppsøker gynekolog.

Da får du snakket med noen som har peiling...

Og sjekka at alt er ok...

Håper el er snart for tur...

God klem fra

Skrevet

Hei. Dette blir spennede. Jeg var til gu i går og legen fant en eggpose som målte 18mm. Han mente jeg kom til å få el i går eller idag. Har enda ikke fått noen positiv test så jeg venter i spenning.

Lykke til på gu.

Skrevet

Tusen takk for koselige svar:))

Så utrolig glad jeg har dere her inne:)))

Kjempeklem fra

Skrevet

Ser ikke helt for meg hvordan hun skal se det, men så er jeg ikke gynekolog heller, selv om jeg skulle ønske jeg var det noen ganger. Hadde jeg vært i din situasjon, ville jeg håpet på en tidlig SA, det gir tross alt håp om at Pergo kan hjelpe.

Tror de kan se ganske godt om det nærmer seg el, i alle fall om det er like rundt hjørnet.

Ønsker deg lykke til, jeg!

Skrevet

Tusen takk for svaret,nicco:))

Jeg tror jeg skal ta blodprøve for å se om jeg har noe HCG tror jeg+ en vanlig undersøkelse..

Hvis det er en SA så blir det min tredje og det er en skremmende tanke...

Klem fra

Skrevet

Hei optimist.....

Vil bare ønske deg lykke til i morgen, jeg!;o)

Skrevet

Sorry optimist!!! Er noe forvirret om dagen, og syntes å huske at du ikke hadde vært gravid før. Med 2 SA bak seg, stiller jo saken seg anneledes, sorry!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...