Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 På dagtid blir han lagt i vogna, men etter 45 min. ja da er han våken og hylskriker, kan noen ganger få han til og sove litt mere, som oftest ved at gå tur. -nu har det samme begyndt på kvelden, han er ganskje let og lægge, men etter 45 min. våkner han igjen. Det er næsten så vi kan sette klokka etter ham. Er der noen der har tips og komme med? Han bruker smokk, men den kan han gpdt ha i munnen, og likevel skrike, etter de 45 min.
Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Hvor gammel er han? Tipper liten? Dette er vanlig ihvertfall. De små har søvnsykluser på ca tyve minutter, og klarer ikke å finne søvnen igjen selv når de våkner. Tips tror jeg må være å være der med en gang han våkner og gi han det som gjør at han sovner igjen (pupp, smokk, vugging). Har hørt at man kan trene på å ta vekk dette like før de sovner, igjen og igjen, til de lærer at de kan sovne uten dette stimuliet. Dette tar tid!
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 Glemte alderen. Ja han er liten kun 12 uker. Skulle ønske at han kunne sove litt lengere på dagen, han blir så trøtt og sliten jo lengere vi kommer ut på dagen. Tenkte at jeg kunne gå en tur med han, når han havde sovet i ca. 35 min. for på den måte og "lure" han og søvnen litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå