Gå til innhold

hvor mye har dere gått opp?


Solsikkemor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

14 kg så langt, er 33+5 dager på vei og syns godt vektøkningen ikke trenger å gå så oppover nå fremover....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt vekta før jeg ble gravid, hadde ikke veid meg på mange måneder (var ca 10 kg overvektig fra forrige barn og de satt dønn - så ingen vits i å veie seg)

Men jeg trooor jeg veide ca 70kg og da har jeg gått opp 12 kg til nå (uke 34)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Har gått opp 9 kg i uke 35

Blir sikkert 2-3 kg til før han kommer.

Man legger ikke så mye seg på slutten av svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått opp 9-10 kilo, starter uke 36 i morgen.. Men tror nok ikke vektøkningen stabiliserer seg her, jeg har fått helt dilla på sjokolade og sjokoladekake og is -særlig krokanis!!!!!!!!!!!!! Nam nam!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øhhhh- 18 kg til nå, det var i forrige uke (31) hmmm, og har 2 mnd igjen ....... Hvordan skal dette gå??? Ja ja - det går vel av igjen, er masse vann også.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ellisiv - ja, det var kanskje vann - 12 kg var iallefall vekk etter en uke på barsel.

Jeg vet man ikke BURDE gå opp så mye på slutten, men tror mange gjør det - lite annet å finne på enn å sitte stille og spise - særlig hvis man har kraftig BL og ikke kommer seg ut.

Tok på totalt 27kg sist- håper å ikke gå opp mer enn 17 denne gang, siden jeg som sagt hadde +10kg da jeg ble gravid allerede.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uke 30+5, 11 kg opp og øker stadig :)

går nå hjemme og dasser, så regner med at jeg merker det kjapt på vekta :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal veie meg i morgen, men forrige ukes veiing viste opp 4kg fra utgangspunktet. helt utrolig egentlig slik som jeg spiser for tiden:) hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 (mulig 6) kg uke 31+3.

La på meg 10 kg pga en medisin jeg gikk på før jeg ble gravid, så jeg tror det er derfor jeg ikke har gått opp så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...