katty Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 De siste dagen har vært et mareritt (nesten:o) ) Datteren min på 5,5 mnd våkner såååå ofte på natta. Tror hun sover så lett at hun våkner når vi snur oss i sengen eller no... Kan ikke se noen tannebisser heller. Grøt og masse pupp får hun før hun legger seg. Hjelp....) he he. Flere?
Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Hei du.. Er i samme båt selv. Felix har vært som en drøm og sovet fra 20 til 5-6 hver natt siden han ble 3 mnd, men den siste uken har han våknet både 2 og 3 ganger. Har begynt med grøt, men er ikke oppe i full porsjon ennå. Håper dette hjelper noe. Han spiser godt av puppen om dagen og. Aner ikke hva jeg skal gjøre...merker jeg blir sliten da jeg studerer fulltid ved siden av. Kan dessverre ikke gi deg noe råd om hva du skal gjøre..men en liten trøst er at du ikke er alene :0)
snull Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 Da er du også med i 5-6 mnd-klubben!!! Her våkner hun tuuuuuuuuuuuuusen ganger(føles ihvertfall slik) iløpet av natta og må ihvertfall ha pupp 3 ganger!! Får henne ikke til å spise grøt og pupp tar hun kun når hun er sulten....,så får liksom ikke fyllt henne opp skikkelig for natta heller...
anakin Skrevet 24. oktober 2006 #5 Skrevet 24. oktober 2006 Min gutt våkner 3 ganger til natta. Han er snart 5 mnd og er oppe i full porsjon grøt om kvelden nå. Når han våkner om natta vil han ha vann, for han er ikke sulten. Prøv å gi litt på flaske eller en liten sprøyte, men helst la være å sette på sterkt lys eller ta han opp av senga