Mamma til Tobias GULLET;) Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 jeg tenkte å lage egne kort som innbydelse.. Forslag til hva jeg kan skrive?
Mamma til Tobias GULLET;) Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #2 Skrevet 24. oktober 2006 dytter dytter
*heldigmamma* Skrevet 25. oktober 2006 #3 Skrevet 25. oktober 2006 Dette skrev jeg på mine innbydelser: Du inviteres herved til dåp og velkomstfest for Ava Victoria. Dåpsseremonien finner sted i ... kirke, 3.desember 2006, klokken 11.00. Etter seremonien samles vi i ... på ..., for å feire begivenheten. Vær vennlig å gi beskjed snarest om du/dere ikke kan komme. (Rebecca, tlf: ...) Med vennlig hilsen Rebecca. Jeg fikk dette fra en annen på denne siden... Syntes det så fint ut:)
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 26. oktober 2006 #4 Skrevet 26. oktober 2006 kjære bestemor og bestefar søndag 29-oktober skla lillegull døpes i .....kirke vi vil invitere dere til å dele denne dagen sammen med oss. dåpsgudstjenesten starter kl.... etterpå blir det middag, kaffe og kaker der og der.. vi håper dere har anledning til å komme!! teodor, mamma og pappa - noe sånt skrev vi. kjøpte kort som vi limte inn et fint bilde av lillegutt. så skreiv vi noe som det som står over. fått kjempe masse skryt av dette!! fint ble det også. kjøpte ferdige kort på ARK, som hadde en ramme til bilde på. synes de vanlige invitasjonene blir så voldsomt formelle-min menging!
Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #5 Skrevet 31. oktober 2006 Jeg har lagt inn vår innbydelsestekst her på dette forumet for noen mnd siden. Du kan søke det frem hvis du gidder..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå