Gå til innhold

innbydelse!!!


Mamma til Tobias GULLET;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg tenkte å lage egne kort som innbydelse.. Forslag til hva jeg kan skrive?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter dytter

Skrevet

Dette skrev jeg på mine innbydelser:

 

Du inviteres herved til dåp og velkomstfest for Ava Victoria.

 

Dåpsseremonien finner sted i ... kirke, 3.desember 2006, klokken 11.00.

 

Etter seremonien samles vi i ... på ..., for å feire begivenheten.

 

Vær vennlig å gi beskjed snarest om du/dere ikke kan komme. (Rebecca, tlf: ...)

 

Med vennlig hilsen Rebecca.

 

Jeg fikk dette fra en annen på denne siden... Syntes det så fint ut:)

 

Skrevet

kjære bestemor og bestefar

 

søndag 29-oktober skla lillegull døpes i .....kirke

vi vil invitere dere til å dele denne dagen sammen med oss.

dåpsgudstjenesten starter kl....

etterpå blir det middag, kaffe og kaker der og der..

 

vi håper dere har anledning til å komme!!

 

teodor, mamma og pappa

 

- noe sånt skrev vi. kjøpte kort som vi limte inn et fint bilde av lillegutt. så skreiv vi noe som det som står over. fått kjempe masse skryt av dette!! fint ble det også. kjøpte ferdige kort på ARK, som hadde en ramme til bilde på. synes de vanlige invitasjonene blir så voldsomt formelle-min menging!

Skrevet

Jeg har lagt inn vår innbydelsestekst her på dette forumet for noen mnd siden. Du kan søke det frem hvis du gidder..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...