Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 ja nå må me vell snart kjøpa en liten pakke til disse pappane... noen forslag? hvor kan jeg få kjøpt verdens best pappa t-shorte?!
^..^--- Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 hmm trenger også forslag. Men jeg tenker noe som er personlig å ikke så dyrt. Fant et fint kort i dag på jobb! Det er jo en begynnelse da:) Det sto på det at "jeg vet jeg er liten " "-men jeg er sååååå" glad i deg "med en bamse som viser med armene sine:)
Stratos med 3 barn Skrevet 24. oktober 2006 #6 Skrevet 24. oktober 2006 2 uker? Shit, da er det bare å få ut fingern! Tror jeg satser på en kaffekopp eller noe med bilde av poden på gitt ;o)
katty Skrevet 24. oktober 2006 #7 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg er ikke sikker assa, men mener å huske at det pleier å være første helgen i november
-carina- Skrevet 24. oktober 2006 #9 Skrevet 24. oktober 2006 Jupp, 12 november stod det i bokhandelen... (De har begynt å selge kort allerede!) )
Mamma til tre :o) Skrevet 24. oktober 2006 #10 Skrevet 24. oktober 2006 Synes det bør være litt personlig jeg da, gjerne noe ungene lager el.l. Trenger ikke koste mye. Sist morsdag fikk jeg servert frokost på senga, med en nydelig tegning som snuppa hadde lagd, hvor det stod noen pene ord til meg tårene kom i allefall, og gaven holdt i massevis for meg. Var nok den beste gaven jeg kunne fått.
mysig Skrevet 25. oktober 2006 #11 Skrevet 25. oktober 2006 jenta mi skal ha på seg "daddy loves me" body fra HM og være med å servere frokost på senga og gi et hjemmelaget kort..
mysig Skrevet 25. oktober 2006 #12 Skrevet 25. oktober 2006 Eh, kort som eg har laga vel å merke, ho er jo bare 5 mnd
MintCondition Skrevet 25. oktober 2006 #13 Skrevet 25. oktober 2006 Tror jeg slenger meg på idéen med en body med noe "pappatrykk" på, og et hjemmelaget kort og frokost på senga Vi kjøpte aldri gave til mamma og pappa på de dagene hjemme heller, men tegnet fine kort, og så var det frokost på senga. Syns det er en koselig tradisjon, men holder som sagt med kort og frokost for vår del.
Vero76 - 30.11.05 Skrevet 25. oktober 2006 #14 Skrevet 25. oktober 2006 hiver meg på noko slikt, eg òg! Vi har nettopp hatt bursdag, begge to, og det aular av bursdagar i familien framover, så der er nok "ekte" grunnar til å gi gåve, om ein ikkje i tillegg skal feire dagar som den amerikanske handelsstanden har funne opp. Og eit søtt kort frå sneipen og ein kaffikopp på senga er nok til å halde far i godt humør ein heil dag:).
Luca Skrevet 25. oktober 2006 #15 Skrevet 25. oktober 2006 Enig med kort og en liten ting fra barna..og koselig frokost:-) Men papsen her er jo helt gavegal, lar ikke en anledning gå fra seg for å kjøpe gaver. Men da er det jo synd at det er handelsstanden som skal fortelle han/oss at det er på tide med gaver da.... Men snuppa her har "my heart belongs to daddy"-genser fra No Added Sugar, så hun har jo ihvertfall antrekket den dagen:-) Er heller ikke vant til gaver i oppveksten til mamma og pappa på slike dager, bare kort/tegning og frokost/kake.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2006 #16 Skrevet 25. oktober 2006 Har allerede kjøpt jeg :-) Tidlig ute... hehe! Har kjøpt joggebukse og fleece genser ! Så da burde han bli fornøyd.. Signerer med anonym jeg nå da siden han er her inne å kikker innemellom..
Tupsi Skrevet 25. oktober 2006 #17 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg har bestilt en tskjorte med trykk av snuppa vår på. Han bruker mye tskjorter på jobben så den blir han nok veldig glad for å få tenker jegg..
Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #19 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg gir morgenkåpe, toalettmappe og parfyme, og så skal vi ut og spise på restaurant. Og forkost/ kaffe etc på sengen da selvsagt..franske vaffler liker han best. Han ga meg en fantastisk morsdag, så han skal ha en fin farsdag. Det fortjener han faktisk:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå