Mia_I Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Noen som har tips? Har funnet noe på H&M, men de har jo ikke allverdens utvalg. Og "kule mage" synes jeg blir for dyrt - er jo bare klær for noen måneder. Er det andre kjeder eller butikker som har klær som ser ok ut? Ikke minst for litt formell jobb. Er tidlig ennå, snart ti uker, men med oppblåst mage har jeg ikke lyst å ha på meg klær som strammer...
3barnsmor? Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Cubus, Kapphal og lindex har jo også klær
Mia_I Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2006 For gravide også? Har ikke funnet det, jeg...
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 Nå er det jo mange plagg i den vanlige jentemoten om dagen som nesten er å regne som mammaklær også, Jeg syns jeg ser klær med strikkunder puppene som er løse over magen overalt. Dessuten er det tilsammen endel fint på HM, hvis du titter i litt forskjellige butikker, er ikke alle som har mye mammatøy. Eller hvis du spør i en av dem, så vet de sikkert hvilken som har det beste utvalget. Det er jo noe i de andre butikkene også, men jeg må ærlig innrømme at jeg ikke fant mye som var å hoppe i taket av. Tror ikke det er meninga at vi skal se bra ut som gravide uten å betale en formue...
3barnsmor? Skrevet 24. oktober 2006 #5 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg synst forsåvidt de har en del fint på hennes jeg, du må bare lete. Å om jeg ikke tar helt feil så har de et veldig bra utvalg i ski på hennes eller noe sånt, eller kasnkje det var på strømmen storsenter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå