Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 He he he.....ja så har jeg faktisk - i ren desperasjon - og kun pga diverse innlegg om klinisk rene hjem, med alt stablet etter farger og alfabet - gått til innkjøp av The cleaning revolution RoboMop - ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha!
Urtete Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Eeeeeeeeh........, er dette noe som virkelig finnes eller? I så fall trenger jeg også en! ;-)))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2006 Bor ikke du i Trondheim? Ta deg en tur på Solsiden, på Clas Ohlsson og kjøp deg en du også;-) Koster 298,- og er verdt hver krone;-))) Den durer rundt på gulvet her nå og får med seg hybelkaninene som ikke støvsugeren klarer - under sofaen, hyller etc....GENIAL!
Urtete Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 Åååååå, sånn støvsuger som går av seg selv???????????? You lucky woman!!!!!!!!;-))))))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 24. oktober 2006 Jepp!!! Løp og kjøp Urtete - skynd deg skynd deg;-))) Til og med sambo er et stort smil nå, han ble litt imponert da den forsvant under sofaen og kom ut igjen med en hel kennel.....ha ha ha!!!
Urtete Skrevet 24. oktober 2006 #6 Skrevet 24. oktober 2006 Ha ha ha ha!!!!!!!!!!!!!! Sånn skal vi også ha!!!! Rengjøring uten å løfte en finger - helt i min ånd!;-))
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 24. oktober 2006 #7 Skrevet 24. oktober 2006 En sånn en, microfiberdress til Theodor og moppetøfler til meg.... Goodbye husarbeid! Får man Roborydd og Roboclean også tro? Hva med Robovaskebadet og Robolagemiddag?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 24. oktober 2006 Helt sikkert:-) Men det beste er jo faktisk at man kan bruke tiden på helt andre ting - som f eks dibbe, gå tur, spise vafler, gå litt igjen, spise rundstykker med Nugatti, se litt på tv, prate litt.....Har faktisk fått gjort alt dette ikveld jeg, mens gulvene blir rene for kaniner;-)))
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 24. oktober 2006 #9 Skrevet 24. oktober 2006 Det der skal jeg jammen prøve!!!!!
Gummelillan Skrevet 24. oktober 2006 #10 Skrevet 24. oktober 2006 Oi, oi, oi! Det har ikke jeg fått med meg. Og jeg som pleier å "løp og kjøp" alt omtrent som finnes av vaskedubeditter. Toppen var jo da jeg var på homeparty med Eidsvoll miljøprodukter og kjøpte komplett mopputstyr og mikrofiberkluter til hytta for over kr 2000,-..... Skjønner jeg må på Clas Olsen ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #11 Skrevet 24. oktober 2006 Ha ha ha - selvfølgelig!!! Løp og kjøp!!!!
her@ Skrevet 24. oktober 2006 #12 Skrevet 24. oktober 2006 Åh, det er jo akkurat hva jeg ønsker meg jo! Er den bra? Hvor mye koster en slik en da? Sofaen og seksjoen her er jo ikke til å flytte på, men de gangene jeg får med gubben på flytte disse tinga så tyter jo "kaninene" fram...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #13 Skrevet 24. oktober 2006 298,- på Clas Ohlsson!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 25. oktober 2006 #14 Skrevet 25. oktober 2006 Den vil jeg ha også. Kan jo gå 24/7 på kjøkkenet, jeg har ikke så mange fobier men brødsmuler på gulvet......grøss...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå