Iben guttemamma <3 Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Hei alle sammen. Vil bare dele en erfaring som har forbauset meg. Sønnen min er 3 mnd nå og før det har han vært et slit å legge (som oftest) om dagen har han også vært noe sutrete og grinete. Jeg var hjemme hos min mor nå i 14 dager, kom hjem fredag. Etter vi kom hjem har han vært en drøm For det første kan vi bare legge han rett ned i senga sammen med kosekluten som ble introdusert av bestemor på kveldene, og sovner etter 1 min med litt trøtte surke lyder. Det har ALDRI skjedd før. Vi har måttet bære han i søvne som oftes. Han legger seg kl. 19 ca. På dagen sover han den del... han er oppe kl. 6, sovner igjen kl. 7, står opp ca 8 og legger seg rundt 9 igjen osv osv... Nå på natten sover han hele tiden, bortsett fra nattpupp 2 ganger. Før spiste han, men lå som regel våken en time etter han hadde spist. Det var utrolig slitsomt. Han sover mye ute i vogna, det hjelper mye. Han sover mye lengere der. Trenger ikke vugge han engang, helt rart Bare legger han ned, og sovner. Nå er han SÅÅÅ blid om dagen og dagene går faktisk som en drøm Jeg måtte ringe mamma og spørre henne om hun hadde gjort noe med han, men hun forklarte meg at slik blir som oftes 3 mnd beibier. Har/hadde dere det slik? Og trur dere det vil vare? hehe Han har aldri likt sutten, eller tommelen men må liksom ha noe å suge på av og til.. Så bestemor prøvde å gi han en klut som jeg sprutet litt morsmelk på.. HAN ELSKER DEN Koser med den, leker, suger, tygger... Veldig deilig å sleppe dette smokke styret. Åj, dette ble langt, beklager. Men måtte bare. Jeg trodde ikke det var lys i tunnelen, men joda, måtte bare vente 3 mnd først. hehe
3tettesmå Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Så fantastisk da:-D Nyt det! Her ble alt mye lettere da han ble 4 mnd. (er nå 5 mnd)
Iben guttemamma <3 Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2006 Ja, jeg nyter hvert sekund jeg Lurer på hvorfor det blir slik egentlig... Venner dem seg til livet, eller?
Hege & Even Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 sprute litt morsmelk på sutten skal jeg prøve og!!! her vil eller ikke lillemann ta verken smokk eller totten, men trenger noe å sutte på. ser han prøver hånda gang på gang, men får det liksom ikke til!!! håper det funker!!!!
Sessa ruger igjen... Skrevet 24. oktober 2006 #5 Skrevet 24. oktober 2006 Jippi! Da er det håp!! ;-) Bare to uker igjen til vi runder tre mnd!
Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #6 Skrevet 24. oktober 2006 Ja, her ble det også mye bedre etter tre måneder!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå