Gå til innhold

Totalt forandret etter 3 mnd :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen.

Vil bare dele en erfaring som har forbauset meg. Sønnen min er 3 mnd nå og før det har han vært et slit å legge (som oftest) om dagen har han også vært noe sutrete og grinete. Jeg var hjemme hos min mor nå i 14 dager, kom hjem fredag. Etter vi kom hjem har han vært en drøm :) For det første kan vi bare legge han rett ned i senga sammen med kosekluten som ble introdusert av bestemor på kveldene, og sovner etter 1 min med litt trøtte surke lyder. Det har ALDRI skjedd før. Vi har måttet bære han i søvne som oftes. Han legger seg kl. 19 ca.

På dagen sover han den del... han er oppe kl. 6, sovner igjen kl. 7, står opp ca 8 og legger seg rundt 9 igjen osv osv... Nå på natten sover han hele tiden, bortsett fra nattpupp 2 ganger. Før spiste han, men lå som regel våken en time etter han hadde spist. Det var utrolig slitsomt.

Han sover mye ute i vogna, det hjelper mye. Han sover mye lengere der. Trenger ikke vugge han engang, helt rart :) Bare legger han ned, og sovner. Nå er han SÅÅÅ blid om dagen og dagene går faktisk som en drøm :)

Jeg måtte ringe mamma og spørre henne om hun hadde gjort noe med han, men hun forklarte meg at slik blir som oftes 3 mnd beibier.

Har/hadde dere det slik? Og trur dere det vil vare? :) hehe

Han har aldri likt sutten, eller tommelen men må liksom ha noe å suge på av og til.. Så bestemor prøvde å gi han en klut som jeg sprutet litt morsmelk på.. HAN ELSKER DEN :) Koser med den, leker, suger, tygger... Veldig deilig å sleppe dette smokke styret.

Åj, dette ble langt, beklager. Men måtte bare. Jeg trodde ikke det var lys i tunnelen, men joda, måtte bare vente 3 mnd først. hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fantastisk da:-D

Nyt det! Her ble alt mye lettere da han ble 4 mnd. (er nå 5 mnd)

Skrevet

Ja, jeg nyter hvert sekund jeg :)

Lurer på hvorfor det blir slik egentlig... Venner dem seg til livet, eller? :)

Skrevet

sprute litt morsmelk på sutten skal jeg prøve og!!! her vil eller ikke lillemann ta verken smokk eller totten, men trenger noe å sutte på. ser han prøver hånda gang på gang, men får det liksom ikke til!!!

håper det funker!!!!

Skrevet

Jippi! Da er det håp!! ;-) Bare to uker igjen til vi runder tre mnd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...