Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Er SAMMEN MED verdens snilleste mann. Vi har en datter på snart 4 år. Han tålerer alt for mye fra meg. Setter liksom aldri foten helt ned. Noe som jeg utnyttet for noen uker siden. Var på fest hoss noen i oslo, der var selvsagt HAN. Har likt han fra førstegang jeg så han. Men har aldri nærmet meg han siden jeg er gjift. Denne gangen gikk det litt annerledes. Han varmet meg noe som jeg ikke ser noe glt i.Men plutselig sier han at vis han kunne velge ei dame ville det vært meg- HAn var full så kanskje det bare var for å smigre meg Utrolig smigrende men veldig vanskelig siden han alltid har tiltrukket meg. JEg kysset ikke han. men måten vi så hverandre i øya på og kjemien vi hadde gjør at jeg har dårlig samvittighet ovenfor mannen min. Vi holdt hverandre i hendene og han strøk meg i håret. Jeg lot det skje med den tanke at dette var siste gang jeg kan feste med han alene. Jeg vil ikke ødelegge mitt forhold til mannen min. Vi sov i samme seng med klærne på og jeg aksepterte ikke noe nærkontakt. Sa nei hvergang han tok armen rundt meg og prøvde å skysse meg. Jeg fortalte alt til mannen min med en gang for jeg vet at jeg ikke gikk over noen fysisk grense. HAn ble såra for han vetat jeg alltid har vært tiltrukket av denne gutte. HAn er jo en kamerat og litt flørting ser jeg på som ok. Men det som gjør meg trist er følelsen jeg satt med den kvelden, at det var noe spesielt mellom mellom oss. Er det unormalt å ha slike følelser for andre selvom man er lykkelig gjift.?+??? Men jeg vet med meg selv at neste gang jeg ser han kan jeg ikke nærme meg han på noen vis.Helst må jeg unngå og havne på samme fest noe som er nesten umulig
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Tror det er ganske normalt det du føler. Man kan godt være tiltrukket av andre selv om man elsker den man er sammen med. Kanskje blir denne følelsen ennå sterkere når man vet at man er opptatt. Det er ikke sikkert at du ville fått et godt samliv med denne mannen, selv om du selv kanskje forestiller deg det. (vet jo ikke hvor godt du kjenner ham, men...) Mange ganger når vi er forelsket og betatte av andre mennesker lager vi oss bilder av hvordan vi tror og ønsker at de skal være, men dette stemmer sjeldent med virkeligheten.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 Takk for svar. Det jeg sliter mest med er egntlig at jeg føler jeg var utro psykisk. Vi holdt hverandre i henda, delte seng og byttet mange hete blikk som ofte sier mer enn 100o ord. som sagt tidligere fortalte jeg mannen min om hendelsen men ikke mine tanker om han. Det vil såre mer . Men er innforstått med at gresset ikke alltid er grønnere på den andre siden. Og vil ikke ødelegge det vi har sammen
hr.strert Skrevet 12. november 2006 #4 Skrevet 12. november 2006 skjønner at han ble såra på en måte.. hadde vært arti å hørt han sin verson av dette.. dette er jo din versjon og du skriver jo på en måte veldig uskyldig da.. hadde dama mi sagt sånn til meg ville jeg frykta for at det ikke var hele sannheten, siden dere begge var fulle liksom..selv om at jeg aldri hadde trodd at ho hadde gått veldig mye lenger ,så hadde frykten vært der alikevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå