Gå til innhold

Nå kan dere tro det er koselig her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tidligere fortalt om hun som bor over meg som spiller piano.

Hun har allerede spilt en stund, noe han som bor vegg i vegg med henne begynner å bli drittlei.

Så nå spiller hun det hun makter, og så har han satt på anlegget sitt på bånn guffe.

Så nå gleder jeg meg nesten ikke til å flytte i det hele tatt......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha..ha.. høres herlig ut du! Jeg har en sønn som spiller piano jeg... og jeg blir nesten mannevond av å høre på ham øve.... Tålmodigheten settes ordentlig på prøve når han spiller samme strofe for ørtende gang på rad......

Skrevet

og det er det hun gjør..

Skrevet

Djeeeeezes for noen naboer! Mange gærne naboer her i verden ja......søsteren min har vært så "heldig" å få ny nabo som er i krangel med alt og alle. Han klikker hvis noen parkerer bilen sin i nærheten av hans innkjørsel (dvs nærmere enn 3 billengder). Her om dagen ble min søster hentet av sykehuspersonell, og de parkerte inne på hennes parkeringsplass. Men han er tydeligvis en fryktelig elendig sjåfør som ikke klarer å kjøre sin bittelille personbil på en gate hvor folk parkerer inne i sine egne gårder (!), så det tiltet fullstendig for ham, og han nærmest overfalt min gamle mor, som var ute og luftet hunden til søster. DA BLE JEG FORBANNET!!! Marsjet opp til han og kona og fortalte kort og greit hva som er akseptabelt og ikke. I dag er han politianmeldt og får et besøk på døren snart - OG JEG HÅPER VIRKELIG AT DE KJØRER UNIFORMERT BIL NÅR DE KOMMER!!!

Denne fyren er visst kjent i gata fra før, men det spiller ingen rolle, for sånt gjør man bare ikke! Forstår godt at du gleder deg til å flytte:-)))

Skrevet

Ring å spør om de kan sette på blålys.....for din skyld.....bare sånn littegrann.

Skrevet

He he he, ja det hadde vært gøy! Men enda mer moro å vært flue på veggen:-)))

Skrevet

Naboer....enten liker man dem, ellers så hater man dem visst =)

Vi har fått nye i 3 etg.....og datteren er en "fester", og drar masse folk med seg hjem (hun er 16) og det har vært en underlig trafikk fram og tilbake, med bilder som er fulle av folk som bare står på parkeringsplassen i 5 minutter, før de kjører igjen (mistanker om drug dealing!).

En lørdagsnatt var det storfest her (jeg var ikke hjemme), og en av kameratene hennes hadde stjålet et digert flagg, som han brukte som teppe når han lå og sov ut rusen på plena...og dette falt ikke i god jord hos nabohusfrua, så hun anmeldte det....og det endte opp med at husverten skrev brev til alle i huset (tre leiligheter) om at neste skritt var utkastelse.

Jeg ringte dem og sa at jeg håpet de ikke trodde dette var oss, og det sa han at han visste det ikke var...så sa han at han var fullstendig klar over hvem det gjaldt..

Har ikke vært fest der siden.

Og ganske stille har det vært ei stund nå.

Nå hører vi bare toåringen i 2.etg rase fra seg et par ganger om dagen, men er det noe jeg er vant med, så er det akkurat det =)

Så det gjør meg egentlig ikke så mye, selv om taklampa vibrerer når hun slenger seg på gulvet, og hyyyyyyler..

=) Piano er koselig,da. Om de spiller pent, vel og merke!

Skrevet

Takke meg til piano... Vokste opp med to brødre som spilte trommer i skolekorpset, og de kunne ikke øve sammen nei - de satt i hver sin ende og øvde!!!

Ellers kan jeg godt forstå at du gleder deg til å flytte, for noe så kjedelig som å høre samme strofe om igjen ørten ganger da gitt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...