Gå til innhold

barn hos pappa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når barnet deres deres er hos sin pappa, sender dere med mat, bleier og diverse da?

her sender jeg med alt fra bleier, yoghurt , grøt og middag.

mangler jeg noe når hun skal ditt så må jeg komme med penger ja.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har alltid sendt med bleier og mat da hun var mindre, nå spiser hun vanlig mat og sender ikke med det

Skrevet

nei, sender ikke med bleier og mat!

Skrevet

Får ikke faren samværsfradrag på bidraget for å dekke mat og utstyr under samvær?

Skrevet

jo, men det bryr ikke mange fedre seg om.....

Skrevet

tror det var det som var poenget mitt... Andrea 05: det er ikke rett av han å forlange penger av deg til mat og bleier når han har samvær!!! (blir så lei av menn som ikke tar noe som helst ansvar!!!)

Skrevet

Nei!

Antakelig betaler han bidrag, det skal gå til å dekke hans del av hva det koster for deg å ha barnet.. Samtidig er det trukket fra kostnad den tiden han har samvær.

Ergo, han skal selv stå for underholdning (mat, bleier etc) til barnet når det er der.

Det koster å ha barn, og samværshelgen gir hvertfall meg en mulighet til å spare noen kroner hva gjelder mat...

Skrevet

Nei, sender ikke med bleier og mat. Men klær og leker....

Skrevet

Har alltid sendt med alt sånn, men det er fordi hun var under året. En gang glemte jeg å putte i våtservietter,men hadde sendt med mange kluter som er hennes, men jeg fikk så øra flagra når jeg kom for å hente henne. Fire timer uten våtservietter var jammen meg fælt.

Nå har han bare samvær hos moren sin(pga ting og tang) så nå slipper jeg å pakke en 4-kilos bag hver gang. Hun har hvertfall mat,klær og faktisk bleier til henne. Ikke betaler han bidrag engang....blææææ sorry litt arg på han for tida.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...