Karomamma Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 ... fra meg kommer herved til deg som for lenge siden burde ha fått - et velkommen til Moden Mamma-sidene - et tusen takk for en koselig melding - et skikkelig frekt svar på det siste innlegget ditt - et råd for noe du lurte på - en tullete kommentar i en tråd som begynte med noe heeeelt annet - lykkeønskninger på en merkedag - oppdatering på lillefrøknas sykdom (hun er i bhg i dag!!) - mer info om festen 17/11 - bare en klem, rett og slett Vi snakkes snart, alle sammen!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Hi hi hi....ja sånn kan det gjøres også;-)) Klem til deg fra meg og en til alle dere andre også!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 Utrolig bra! Klem til deg også!!! Men så klemmer jo jeg på alle....
Gummelillan Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 Nei, nei, nei! Her skal vi da ikke behøve å unnskylde oss for noe som helst. Vi har vel nok dårlig samvittighet i livene våre om vi ikke skal begynne her også...? Stor klem tilbake skal du imidlertid så absolutt få ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå