Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Babyen vår er ca 1mnd gammel nå, og vi ville ha sex for første gang etter fødselen for en uke siden. Men før vi fikk fullført, våkna babyen, og ville ikke sove igjen. Nå har det gått en uke og vi har ikke hatt anledning til å fortsette det vi starta... Mannen min jobber lange dager, og babyen er mye våken om kveldene. Det er en dårlig kombinasjon for sexlivet! Som regel sovner babyen i 23-tida, og da er vi så trøtte at tanken på sex er fraværende. Hvordan får dere tid??? Gleder meg til babyen begynner å sovne tidligere om kvelden. Når kan jeg forvente at det skal skje?
*bolla pinnsvin* Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Vi har sex kanskje 3 ganger i uka og hadde første gang da tassen var 4 uker, MEN det ble ikke akkurat ofte i begynnelsen! Tror jeg kan telle på én hånd hvor mange ganger det ble de første to månedene med baby i hus. Nå legger han seg rundt sju og da er det litt lettere å få til. Man har ikke akkurat lyst når man har holdt på med et eller annet hele dagen og babyen legger seg klokka elleve. Da vil man sove og det er helt naturlig! Tror det var omtrent rundt to måneder at gutten vår ville legge seg tidligere og det tok bare et par uker å få det fra klokka 23 til klokka 19. Alt faller ikke på plass med en gang, men gi det litt mer tid, så kommer rutinene med babyen og da har dere mer tid og overskudd til hverandre også
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 ha sex andre steder enn der babyen er hjelper..... benytte seg av enhver sjangse når babyen sover..hehe..uansett hvor dere er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå