Gå til innhold

unge mødre i Trondheim..!


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

hvem av oss er det egentli som bor i Trondheim?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bor i trondheim! Men jeg vet ikke hvormye jeg regns som ung mor lenger da (21,5år).... Har to gutter en som blir 3år i januarog en på 14mnd i morgen!

Skrevet

 

Verbena

 

hvor i trondheim bor dere?

 

 

Skrevet

Føler meg som ung mor da, har en gutt på 3 år og en jente på 4 mnd, er selv 23 år :-) Bor i Trondheim, i Moholtområdet... :-)

Skrevet

Wenchepia,superglad og randi86 er jo fra tr.heim. De er jo unge:):)

og silje og oliver (eller hva nicket er) og wiwi og kasper (?)

Skrevet

hmm... hvorfor anonym da?

 

Klaraklovn er jo å fra trondheim og ung! Er nok ganske mange kan jeg tenke meg!

Skrevet

er jeg ung?? :-) Så fint! Føler ikke meg så ung med mine 24 år på ræva :-)

Skrevet

SuperGlad, du er vel ikke akkurat gammel værtfall!! Og 24år er jo ingenting...

Skrevet

 

jeg tør vedde på at jeg er den yngste :D

Skrevet

siljemor85 ja, det er meg! bor ikke i trondheim jeg da. melhus 2 mil sør for trondheim:)

er 21 år og har en gutt på snart 1 år!

Skrevet

Verbena

 

er 17 og bor på solsiden

Skrevet

Jeg bor i Trondheim.. Vikåsen.

Skrevet

Oi,hører jeg til her!? :o

 

Visste ikke jeg var ung hihi...

Skrevet

Så jeg var nevnt oppi her, jau vil nå påstå jeg er ung da :P

Og Wenche og SuperGlad dere er fortsatt unge da vøttø, sambo er like gammel som deg SuperGlad og han synes han er ung pappa så :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...