Jente89 ♥ Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 hvem av oss er det egentli som bor i Trondheim?
Verbena Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Vi bor i trondheim! Men jeg vet ikke hvormye jeg regns som ung mor lenger da (21,5år).... Har to gutter en som blir 3år i januarog en på 14mnd i morgen!
Jente89 ♥ Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2006 Verbena hvor i trondheim bor dere?
mammmamia ** Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 Føler meg som ung mor da, har en gutt på 3 år og en jente på 4 mnd, er selv 23 år :-) Bor i Trondheim, i Moholtområdet... :-)
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #6 Skrevet 24. oktober 2006 Wenchepia,superglad og randi86 er jo fra tr.heim. De er jo unge:) og silje og oliver (eller hva nicket er) og wiwi og kasper (?)
Verbena Skrevet 24. oktober 2006 #7 Skrevet 24. oktober 2006 hmm... hvorfor anonym da? Klaraklovn er jo å fra trondheim og ung! Er nok ganske mange kan jeg tenke meg!
SuperGlad Skrevet 24. oktober 2006 #8 Skrevet 24. oktober 2006 er jeg ung?? :-) Så fint! Føler ikke meg så ung med mine 24 år på ræva :-)
Verbena Skrevet 24. oktober 2006 #9 Skrevet 24. oktober 2006 SuperGlad, du er vel ikke akkurat gammel værtfall!! Og 24år er jo ingenting...
Jente89 ♥ Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #10 Skrevet 24. oktober 2006 jeg tør vedde på at jeg er den yngste
Tredjemann på vei :D Skrevet 24. oktober 2006 #11 Skrevet 24. oktober 2006 siljemor85 ja, det er meg! bor ikke i trondheim jeg da. melhus 2 mil sør for trondheim:) er 21 år og har en gutt på snart 1 år!
Verbena Skrevet 24. oktober 2006 #12 Skrevet 24. oktober 2006 Er du gammel da? Og hvor i byen bor du?
Jente89 ♥ Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #13 Skrevet 24. oktober 2006 Verbena er 17 og bor på solsiden
Iben guttemamma <3 Skrevet 25. oktober 2006 #14 Skrevet 25. oktober 2006 Jeg bor i Trondheim.. Vikåsen.
WP-TLogPeanut Skrevet 25. oktober 2006 #15 Skrevet 25. oktober 2006 Oi,hører jeg til her!? Visste ikke jeg var ung hihi...
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 26. oktober 2006 #16 Skrevet 26. oktober 2006 Så jeg var nevnt oppi her, jau vil nå påstå jeg er ung da Og Wenche og SuperGlad dere er fortsatt unge da vøttø, sambo er like gammel som deg SuperGlad og han synes han er ung pappa så
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå