snull Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 dytter for dette lurer jeg også på........????????
Sassy. Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 jeg dytter også.... Her vil heller ikke vesla ha mer grøt plutselig (6.5 måned)... Lurer på om det kan være det at hun ikke liker den grøten hun får nå (har fått risgrøt og maisgøt de siste ukene,men før det fikk hun hvetegrøt som hun slukte i seg)
hillan78-Gutt.2/4-06 Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 Lei??? Er visst ganske vanlig at de plutselig ikke vil ha noe de har pleid å spise ihvertfall. Jeg ville tatt ett opphold på noen dager for så å prøve igjen ev. innført annen grøt eller brød (avhengig av alder self)
Eliise Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 24. oktober 2006 LEI, rett og slett, hehe... det tenkte jeg ikke på... Da er det bare å prøve en annen da!
kamillaen Skrevet 24. oktober 2006 #6 Skrevet 24. oktober 2006 jacob hadde en helg der han absolutt ikke skulle ha noen ting,men det var tenner som plaget han..vet ikke jeg.nå glir det meste rett ned
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå