ღventer på lykkelitenღ Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg husker jeg var veldig spent når jeg lå i senga og "venta" på at noe skulle skje,det begynte med å prikke i hender/fingrer og jeg FØLTE virkelig at hun var i gang med sendingen,det var helt utrolig deilig. Kjente en veldig varme,som om det "suste" innvendig.Kjente det "jobbet" i magen og rundt om i kroppen. Ble helt avslappet og rolig under sendingen og uthvilt når jeg merket at hun var ferdig.Merket faktisk når hun var ferdig! Merkelig! Det som er supert i tillegg er at hun sender mail rett etter og forteller hvordan hun opplevde sendinga,og hver gang( jeg har tatt 2 til nå) så beskriver hun AKKURAT det samme som jeg opplevde det selv! F.eks at jeg var kald på nesen og fingrer osv.Helt utrolig Jeg tror dette hjelper på det følelsemessige plan også for jeg føler en veldig harmoni med meg selv og merker at kroppen er i balanse! så dette anbefaler jeg alle å prøve.Her er det ingenting å tape bare alt å vinne! Hilsen fornøyd kunde som gleder seg til tredje sendinga i kveld!
Andrea05 Skrevet 28. oktober 2006 #6 Skrevet 28. oktober 2006 hei. mange ganger lest om dette her inne, hvordan skjer det? hva virker det på/mot? veldig lyst og prøve jeg da, er sliten .psykisk og fysisk. mange tunge laster rundt meg for tiden. trenger energi og overskudd. klem
beatek-t Skrevet 28. oktober 2006 #7 Skrevet 28. oktober 2006 Hei:) Send meg en mail på [email protected] så skal du få mer informasjon:) Klæm:)
Andrea05 Skrevet 29. oktober 2006 #8 Skrevet 29. oktober 2006 sendt deg mail jeg. men venter på svar. klem
beatek-t Skrevet 29. oktober 2006 #9 Skrevet 29. oktober 2006 Hei:) Tror kanskje det var deg jeg sendte mail til i sted:) (er ikke så enkelt å vite når vi opererer med Nick her:) Sjekk mailen din nå du:) Klæm:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå