Gå til innhold

ønsker meg selv velkommen:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville bare melde min ankomst . Har vært endel på BiM sine "modne foreldre"- sider tidligere, men aldri her!

Så hei alle sammen:-)

Bor forresten i Bergensområdet og er 35, samboer og 4 barn + 4 kaniner (enn så lenge).Barna er 14, 12, 3 og 11 måneder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen skal du være!!!!!

Skrevet

Velkommen skal du være! Men pass deg, veeeldig vanedannende ;-)

Skrevet

Eh,.... vanligvis er trådene her litt mer spennende enn at nr to bare repeterer hva nr 1 har sagt.... Litt sløv her i dag ;-)

Hermegåsa,

alias

Skrevet

Kikket innom så snarest og der var det en ny! Kjempekoslig!!!!

Bor selv i bergensområdet er 4 barrnsmor,mine er 14,13,8 og en på 6mnd.. Det er mange trivlige damer her inne,koslig å være her=)

Skrevet

Velkommen! Jeg bor også i Bergen, er 39 år og har tre barn i alderen 2, 9 og snart 13.

Skrevet

Er ikke nødvendig å ønske seg selv velkommen, det kan vi andre stå for.

Velkommen i klubben, det kan være en tanke vanedannende å være her, noen ganger helsefarlig......da tenker jeg på Attpåklatten som lo på seg brokk.

Men ellers er det stort sett bare moro....

Skrevet

Takk, takk alle sammen:-)

Skal bli kjekt å bli bedre kjent med dere. Hyggelig at noen også er fra Bergen.

Nå gjør de eldste lekser, 3-åringen sovnet på sofaen utslitt etter en dag i barnehage og pjokken på 11 måneder + pappaen kokkelerer på kjøkkenet.

Herlig! Da blir det tid til avslappende ting for mor.....d.v.s. være her:-) ..før oppvask, klesvask og foreldremøte-trivialiteter innhenter meg.

Skrevet

Velkommen inn hit til oss - verdens hyggeligste forum:-))) Her er alle bare gode og nydelige - mot hverandre:-)

Skrevet

Velkommen til deg!

Dette er farlig vanedannende, altså!;-))

Skrevet

Hei på deg, velkommen hit!!!!!!!

Skrevet

heisann =0)

velkommen inn hit.er ganske fersk her,men kan med hånden på hjertet si at her inne vil du trives.bare koselige damer hvor du vender deg.

Skrevet

Velkommen, velkommen! Her dibbes det over en lav sko, så det er bare å slenge seg på karusellen. Den går litt fort noen ganger, men du får titte innom med jevne mellomrom, så henger du nok med.

Skrevet

Åh, koselig med flere modne foreldre! Velkommen er du:-)

Skrevet

Hei Northernlights:-) Så koselig å treffe deg igjen her inne. Går det bra med deg og den nyligst ankomne?

Skrevet

hei,hei og velkommen

Bor også i bergen er 2 år eldre enn deg og har barn på omtrent samme alder.

16, snart 13, 3 og 9 mnd :-)

Hvor i bergen bor du da?

Skrevet

Hei!

Takk for velkomsthilsen:-)

Mine er snart 15 og 13 (om 3 mnd), 3 og 11 mnd. De 3 første jenter og den minste gutt.

Jeg bor i en kommune sør for Bergen, hvor vi har en veldig kjent ordfører. hehe. Er ikke så stolt over akkurat det, men ellers er det veldig greit her.

Enn du?

Skrevet

Hehe, da vet ihvertfall jeg hvor du bor. Kommunen er i det minste veldig fin!

Jeg bor nesten i sentrum, litt oppi fjellsiden (det var ikke meg du spurte da, men du lurer sikkert på hvor jeg bor også, hehe).

Skrevet

Ja, det gjorde jeg;-) hehe...Nå fikk vi ihvertfall en oppklaring.

Kjempehyggelig å høre fra deg også!

Blir jo helt hektet her inne. Stakkars gutten min, han får en klem, en ny bleie, litt mat, og hver gang han nærmer seg pcen løper jeg bort i andre enden av rommet og finner noen nye, mer spennende leker.....så sitter han pent og leker så mor kan dibbe litt til. Slik har det vært i dag ihvertfall:-)

Nå skal han snart legge seg, så da blir det enda bedre tid....

_er_ det noen som kjenner seg igjen? si ja.....vær så snill.

Skrevet

He,he..Da vet jeg hvilken kommune det er ja :-)

Har familie der. Fint der. :-)

Jeg bor i Åsane.

Eldste min er jente, så har jeg 3 gutter..Jenta var 16 i august, Nest eldste blir 13 i Desember, nest yngste er 3 idag og minsten er som sagt 9 mnd.

Skrevet

velkommen, ja her er det koselig. Er nokså ny her selv og leser nok mer enn jeg skriver, men jeg må titte innom flere ganger i løpet av kontordagen. Mange koselige damer her med en helt super humoristisk sans.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...