Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Combi??!? el sportsvogn?!?! Hvilken combi r best???!! Blir de "vinglete" når man tar av bagen? Hmmm...håper noen "erfarne" emmaljunga brukere kan hjelpe:) Takker og bukker for alle svar:)
Mersa og gutta <3 Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Er kanskje ikke så erfaren, men har trillet rundt på min Emmaljunga Cerox i 2 mnd nå. Er kjempe fornøyd med den! Cerox er en sportsvogn som blir kombivogn hvis man har soft el hardbag i. Den er veldig stabil og kjempe god å trille, rattet kan vendes og den er mye lettere å kjøre som sportsvogn. Den har begynt å knirke litt nå, skal ta den med til en forhandler å høre hva jeg kan gjøre med det.... Men er som sagt kjempe førnøyd med vogna!
Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #3 Skrevet 24. oktober 2006 Flere som har erfaringer med Emmaljunga vogner?!?!
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg har en Nordic kombivogn, dvs en hardbag plassert oppi sportsdelen Trillet rundt med den et år nå og er kjempefornøyd. Vi måtte ha kombivogn da vi bor i blokk. Harbagen kunne hun ligge i til hun var 7 mnd. Etter det lå hun godt, stødig og lunt i sportsvogna. Sportsvogna er ikke vinglete når bagen er ute. Hadde jeg bodd sånn til at jeg kunne hatt separat dypvogn og så byttet over til sportsdel, så hadde jeg kanskje valgt det. Virker som bagene på disse er litt større og jeg hadde da vært sikker på å kunne bruke dypvogna vinteren gjennom.
mai mammaen til to Skrevet 24. oktober 2006 #5 Skrevet 24. oktober 2006 tror min heter emmaljunga cerox..jeg har ikke brukt den fra hun var nyfødt...kjøpte bagvogn først..men hun likte seg rett og slett ikke oppi den..så vi kjøpte ny når hun var 4 mnd..og nå liker hun å sitte i vognen mye bedre...jeg syns den er kjempe god å trille og veldig greit med at man kan bytte kjøreretning på et par sekunder. og ikke minst, den er jo kjempe fin..har rosa...
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #6 Skrevet 24. oktober 2006 jeg har emmaljunga duo vogn, KJEMPEFORNØYD!!!!!!! Brukt bagen i 9 mnd nå, nettopp byttet om til sportsvogndelen som jeg også er fornøyd med. En helt super vogn som jeg garantert også skal bruke til nestemann!!!!
Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #7 Skrevet 24. oktober 2006 Hei! Vi har Emmaljunga Duo Edge, er veldig fornøyde så langt, men nå er datteren vår bare 2 måneder, så lang erfaring har vi jo ikke ennå. Men vi kjøpte denne etter anbefalling av flere vi kjenner som har vært veldig fornøyde i alle fall. Bagen er vel noe av det største du får, noe som er praktisk for oss som har "bag-barn" om vinteren, da er det god plass til voksipose e.l. oppi bagen. Men den er jo ikke så praktisk å bære rundt på da. Man tar av bagen og setter på sportsvogn-del, og den blir absolutt ikke vinglete av dette.
Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #8 Skrevet 24. oktober 2006 Hei Anonym:) Hvilken av duo`ene har du? Ser i bladet til Emaljunga her at de har 3 forskjellige...Edge Duo Combi, Classic Duo Combi og Smart Duo Combi...
übermamma *5 pp* Skrevet 24. oktober 2006 #9 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg har en citi cross og en cerox og liker begge to veldig godt. Liker nok citi cross vogna best for den er lettest og "mykest" og den har myyye større plass til varer under vogna. Og det med å snu på håndtaket for å endre kjøreretning har for meg vært en ikke sak, har gjort det 1 gang
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #10 Skrevet 24. oktober 2006 Jeg har classic duo! Det eneste jeg ikke har vært fornøyd med er regntrekket, for her hvor jeg bor regner det mye og trekket var ikke sterkt nok for slikt vær! Jenta mi elsket å ligge i bagen som nyfødt også, kjempfint at bagen har vuggefunksjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå