Gå til innhold

Blir babyen roligere når mor er forkjølet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det bare noe jeg innbiller meg? Jeg ble forkjølet på lørdag og fra søndag har det vært mye roligere i magen, jeg har til og med sluppet kynnere, har vært veldig plaget med det men de siste dagene så har det vært lite av det og. Jeg kjenner liv hver dag og fine spark men ikke så ofte som før helgen liksom. Blir babyen syk når mor er syk kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært kjempe forkjøla noen dager nå, og lillejenta har vært betydelig roligere... spurte legen og han sa at hun ikke var syk, men påvirket av at jeg er sliten og ikke i form... så da blir hun også rolig....så tror ikke det er noe å bekymre seg for, men selvfølgelig...er du bekymret er det lov å ringe føden og evt få det sjekket opp....

Skrevet

hei!

jeg har vert syk i snart 3 uker nå, med kraftig hoste og en del oppkast- vært til mange kontroller pga at jeg kasta opp, og de var redd jeg ikke fikk i meg nok nering. Lillegutt i magen har vert rolig, så dette har jo også bekymra meg en del- men alt viser at han har det helt fint, selv om mamma er i dårlig form. Han blir bare roligere nå som jeg har hatt lite krefter og vært slapp. Nå føler jeg at jeg er på bedringens vei, og lillegutt er igjen i full vigør inne i magen! så det er nok som de sier at han bli roligere for ikke å benytte så mye energi når mamma ikke er helt i slag!

Skrevet

hei jeg har hvert hos legen i dag kom faktisk derfra nå.har hvert dårlig i 3 dager nå og det blei ikke bedre.jeg har fått infulensa.er svimmel og uggen og svettene renner.noe dritt!!og babyn min har hvert kjenpe rolig de siste dagene så jeg fikk høre på hjertelyden hos legen nå og det var beroligans og høre hjerte på lille gutt jeg er 29 uker på veg.ha fortsatt en fin dag alle sammen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...