Gå til innhold

Konstant sulten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hvor mange av dere som fremdeles ammer her inne, eller som har små babyer.

Minste tulla her er nå tre uker og jeg ammer døgnet rundt - jeg føles ihvertfall som en melkemaskin om dagen.

Og jeg er så innmari sulten hele tiden. Prøver selvsagt å spise sunt, men jeg sprekker sånn cirka en gang om dagen, raider kjøkkenskapene og føler meg tom i magen konstant.

Har ikke følt det slik med noen av de andre....

Jeg er ganske greit nede i vekt etter fødselen, går greit inn i gamle olabukser blant annet. Men blir jo litt bekymret for hvordan jeg vil ende opp med denne evige sulten.

Flere som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg var utrolig sulten under ammeperiodene, ihyverytfall den siste (husker ikke de andre - er så lenge siden).

Var som en vill ulv, døgnet rundt...ble aldri mett.

Jeg klarte heldigv is å komme tilbake i normalvekt likevel, men det var ikke lett.

Skrevet

Jeg ammer nr. 2 nå, og har hatt det som deg med begge to.

Sulten hele tiden, skulle tro det sitter noen ned i spiserøret og spiser opp maten før den kommer ned i magen.

Men det ble (tro det eller ei) borte når jeg sluttet å amme.

Skrevet

Jeg har det sånn når jeg ikke ammer også, jeg.......

Skrevet

Har det vel som deg, bare at jeg sprekker en gang i timen... ;-)

Skrevet

Godt å høre at der er flere som har det samme måten...ellerhar hatt.

Er jo stygt redd for a det vil fortsette etter amming...På den annen side er det greit å ha ammingen som unnskyldning når jeg går til angrep på matskapet 15 minutter etter middag:-)

Må vel bare begynne å gå litt flere turer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...