Gå til innhold

Hvor mye får dere ut når dere pumper ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får ut ca 100-150ml hver gang

Videoannonse
Annonse
Skrevet

glemte å si at det er viktig at man skriver ned alder på barnet også, 8 uker er min datter

Skrevet

100-150 ml pr bryst alt etter som hvor mye jeg gidder å anstrenge meg. Martin er 20 uker

Skrevet

Det var veldig bra! Jeg fikk bare ut ca 50 ml på begge bryst ved 8 ukers alder. Men jeg hadde problemer med å få nok melk da.. Og da måtte det iallefall ha gått 2 timer siden siste amming. Nå ved 6 måneder får jeg ut 30-150 ml alt etter som om det er dag, kveld og hvor lenge siden det er gått fra sist "tømming". Det sies at en har mye mer melk enn de fleste klarer å pumpe ut, så jeg vil tro du har melk i massevis:)

Skrevet

pia er 16 uker, og får ut ca. 100 ml

Skrevet

tror kanskje normalen ligger på 100 ml, rundt der. Jeg får ut 100-150 tilsammen av begge bryst, er redd jeg har for lite, helpumper meg så er totalavhengig av den

Skrevet

Ved 8 ukers alder fikk jeg ut ca 200 ml hver gang. Jeg leverte morsmelk til sykehuset, og pumpet ca 1/2 liter i døgnet utenom fullammingen. Nå er han syv måneder, og jeg pumper 150-200 ml i døgnet.

Skrevet

Snuppa mi er 3,5 uke og jeg pumpa for første gang i går. Da fikk jeg ut 100 ml. Det var rett etterat hun hadde spist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...