Sunniva- og Majamamma Skrevet 24. oktober 2006 #1 Skrevet 24. oktober 2006 Ser ikke ut..... Har ikke vann i fingre eller tær, men sikkert to liter i trynet. Har ikke lyst å gå sånn til termin, skal på fest på lørdag. Er det noe jeg kan gjøre, tro?
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2006 #2 Skrevet 24. oktober 2006 Har mye vann i kroppen også i ansiktet. Hatt det lenge, men det går veldig opp og nedhvor mye. Er jeg aktiv i en periode er det mye, er jeg litt passiv så blir det mindre.
Sunniva- og Majamamma Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 24. oktober 2006 Så det hjelper å slappe av? Hm..... Har stressa litt rundt de siste dagene, har plutselig fått litt energi igjen. Får kule egget før helga, så jeg føler meg litt fin på personalfest :-) Takk for tipset!
Gjest Skrevet 24. oktober 2006 #4 Skrevet 24. oktober 2006 Noen sier at det nærmer fødsel når ansiktet endrer seg sånn, men....
Sunniva- og Majamamma Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 24. oktober 2006 Oisann, sier de det? Føler meg ikke helt fødeklar ennå.... grøss...Men bare 11 dager igjen, da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå